7 مدل میز مدیریتی مدرن | همراه با تصاویر و ویژگی ها

معرفی مدل های متنوع میز مدیریتی

معرفی مدل های میز مدیریتی مدرن

میز مدیریتی مدرن یکی از نیازهای اصلی فضاهای کاری است. تمام تصمیم های مهم و سرنوشت ساز یک شرکت، در اتاق مدیریت و توسط مدیر آن شرکت گرفته می شود. بنابراین قسمت مدیریت از مهم ترین قسمت های یک شرکت می باشد و در زمینه مبلمان اداری مهم ترین بخش، تهیه میز مدیریت مناسب است. اگر به دنبال تهیه میز مدیریتی ساده، شیک و مدرن هستید این مقاله را از دست ندهید.

مدیران شرکت ها ساعت های طولانی را در شرکت و پشت میز مدیریتی کاری خود سپری می کنند بنابراین انتخاب و تهیه میز مدیریتی مناسب تاثیر مستقیمی بر راحتی مدیر، افزایش روحیه، انرژی و درنهایت موفقیت کسب و کار دارد.

بیشتر بخوانید: نیم ست اداری و تاثیر آن در مدرن کردن اتاق مدیریت

معیار های مهم در انتخاب میز مدیریتی مدرن

  • ابعاد استاندارد میز مدیریت: با توجه به اصول ارگونومی در طراحی میزهای مدیریتی، طول استاندارد باید حداقل ۱۸۰ سانتی متر و عرض آن حداقل ۸۰ سانتی متر باشد. در رابطه با ارتفاع هم، میزهای مدیریتی مرانتی علاوه بر ارتفاع استاندارد ۷۶ سانتیمتر تا ۲ سانتیمتر قابلیت افزایش و یا کاهش ارتفاع دارند.
  • انتخاب رنگ مناسب: رنگ تاثیر مستقیمی بر احساسات و فعالیت های مغز شما دارد. اغلب مدیران تمایل دارند که از رنگ های تیره در طراحی میز مدیریتی خود استفاده کنند و علت آن هم القای حس قدرت به بیننده است.
  • طرح و فرم میز مدیریتی: طرح و فرمی که برای میز مدیریتی مدرن انتخاب می شود باید طرحی مدرن و خاص باشد به این دلیل که طرح و فرم میز مدیریت نقش مهمی در شان و منزلت شرکت دارد.

میز مدیریتی مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا می‌خواهید برای محل کارتان یک میز مدیریتی لاکچری داشته باشید؟ وقتی تمام تلاشتان را به کار می‌برید تا به یک مدیر خوب تبدیل شوید، باید بتوانید در درون هم حس اقتدارتان را حفظ کنید. مسئولیت، داشتن انگیزه و تشویق کارکنان و اداره ی مجموعه از جمله ویژگی‌های یک مدیر خوب است. پس باید بتوانید ظاهر و فضا را هم به شکلی درآورید که کارکنان در عین حفظ انگیزه مجاب به پیروی از قوانین مجموعه شوند.

از سوی دیگر با ورود ارباب رجوع یا سایر همکاران احساس مثبت از محیط دریافت کنند. وقتی ویژگی‌های یک مدیر خوب را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که همه آن‌ها را نمی‌توان اثبات یا اندازه‌گیری کرد. برخی از ویژگی‌ها شما را از یک مدیر خوب به یک رهبر بزرگ تبدیل می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها داشتن یک فضای اداری مدرن و استفاده از مبلمان اداری لوکس است. میز مدیریتی لاکچری یکی از المان‌های مدیران قدرتمند است.

ویژگی‌های میز مدیریتی مدرن

با وجود اینکه اکنون بازار از انواع میزهای مدیریتی کلاسیک و مدرن به عنوان یکی از مبلمان اداری پر شده است، اما انتخاب یک میز مناسب کار راحتی نیست. چیدمان فضای اداری برای برقراری ارتباط با کارکنان و یا ارباب رجوع‌ها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل باید به فکر بهترین میز مدیریتی برای اداره خود باشید.

خرید یک میز مدیریتی لاکچری می‌تواند تغییرات زیادی را در محیط کار ایجاد کند. شاید تنظیم ارگونومیک میز بتواند شما را برای قرار گرفتن در پشت میز تشویق کند. وقتی مجبورید برای ساعات طولانی پشت میز بنشینید، باید به نحوی باشد که شانه و کتف یا کمر خسته نشود. شاید برای چند روز هیچ احساس ناخوشایندی نداشته باشید. اما نشستن در پشت میز غیراستاندارد برای مدت طولانی باعث بروز مشکلات فیزیکی و جسمی زیادی می‌شود.

ویژگی‌های یک میز مدیریتی و کنفرانس عبارت است از:

ارتفاع مناسب میز مدیریتی

اگر ارتفاع میز زیاد باشد، مجبور خواهید بود مدام گردن را بالا بگیرید. بعد از گذشت چند روز گردن درد به سراغتان می‌آید. اگر ارتفاع میز کوتاه باشد، گردن به سمت پایین خم می‌شود که آرتروز گردن تنها یکی از عوارض این نحوه نشستن است. از سوی دیگر نگه داشتن دست و مچ بر روی میزی که ارتفاع زیادی دارد، خسته کننده است. خم شدن زیاد برای مدت زمان طولانی هم باعث غوز شدن پشت کتف می‌شود. ناراحتی در گردن، بالای کمر و شانه‌ها به غیراستاندارد بودن میز برمی‌گرد. با این حساب چطور می‌خواهید برای ساعات طولانی در سرکار بمانید؟

وقتی از یک میز مدیریتی لاکچری صحبت می‌کنیم یعنی به گونه‌ای طراحی شده باشد که به راحتی و براساس قد خود بتوانید آن را تنظیم کنید. البته در تولیدی میز مدیریتی براساس قد مدیر، ارتفاع میز درنظر گرفته می‌شود. بنابراین شما فقط صندلی اداری را براساس نیاز خود تنظیم می‌کنیم.

ارتفاع استاندارد برای میز مدیریتی بین ۷۵ تا ۷۶ سانتی‌متر است. البته این مقدار رواج بیشتری دارد و به این معنا نیست که حتما باید ارتفاع میزتان را با همین سایز درنظر بگیرید. به طور کلی برای ارتفاع میز مدیریتی مدرن و یا کلاسیک معیارهای زیر درنظر گرفته می‌شود:

  • در نظر گرفتن قد مدیر
  • در نظر گرفتن ارتفاع صندلی اداری و یا قابل تنظیم بودن ارتفاع صندلی (حداکثر و حداقل ارتفاع صندلی)
  • احتساب زیرپایی.

توجه به زیبایی میز مدیریتی لاکچری

یکی از نکات مهم برای ساخت میز مدیریتی، توجه به زیبایی به عنوان یک فاکتور بسیار مهم است. وقتی از مبلمان اداری لوکس صحبت می‌کنیم، یعنی میز مدیریتی بیش از هر قسمت دیگری اهمیت پیدا می‌کند. به طور کلی برای ساختن میزهای مدیریتی از دو طرح مدرن و کلاسیک استفاده می‌کنند.

اغلب برای ساخت میز مدیریتی مدرن از متریال MDF و با صفحات شیشه ای (ساتینا/سندبلاست/ بک پینت) استفاده می‌شود. اما در ساخت میزهای کلاسیک از چوب به همراه فلز و شیشه استفاده می‌شود. مدرن یا کلاسیک بودن نمی‌تواند خود به تنهایی معیار لاکچری بودن باشد. بلکه هر طرح در نوع خود ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. برای مثال یک میز مدیریتی کلاسیک می‌تواند همچنان زیبا، لوکس و چشم‌نواز باشد و برای یک شرکت بزرگ استفاده شود. در مورد میزهای مدرن هم می‌توان همین قضیه صادق است.

استفاده از کشو برای میز

یکی از ویژگی‌های مهم میز مدیریتی مدرن استفاده کشو است. کشوها به عنوان قسمت مهمی در همه میز اداری کاربرد دارند. در واقع برای قرار دادن وسایلی که برای کار ضروری اما گذاشتن‌شان روی میز جاگیر است، به کشو نیاز دارید. البته کشوها باید به نحوی طراحی شوند که به ظاهر میز آسیبی نرسانند. از سوی دیگر مدیر بتواند به راحتی وسایل اضافه و مهم خود را در آن جابجا کند.

وزن میز مدیریتی

شاید فکر کنید یک میز مدیریتی و کنفرانس باید سبک و قابل حمل باشد. اگر فرض کنیم یک میز آنقدر سبک باشد تا برای جابجایی آن دچار مشکل نشوید، باید به حرکت بی‌چون و چرای میز اداری زمان کار هم توجه داشته باشید. وقتی میز بیش از حد سبک باشد، با کوچکترین فشار، شروع به حرکت می‌کند. حالا تصور کنید با تمام وسایل از جمله نیم ست اداری روی میز، چه اتفاقی ممکن است بیفتد؟

 بنابراین باید یک میز اداری لاکچری تا دارای وزن مناسبی باشد تا به هر فشاری حرکت نکند و در جای خود ثابت قرار بگیرد.

انتخاب پایه مناسب میز مدیریتی و کنفرانس

وقتی از میز مدیریت لاکچری صحبت به میان می‌آید، حتی قسمت پایه هم اهمیت پیدا می‌کند. پایه‌های زبر و خشن زمان حرکت میز بر روی کف محیط، صدای ناهنجار و گوش‌خراش تولید می‌کنند که مسلما هیچ مدیری به این صدا علاقه‌ای ندارد. از سوی دیگر باعث ایجاد خراش روی سرامیک یا کفپوش محیط می‌شود. اگر پایه بیش از حد صاف و صیقلی هم باشد، باعث حرکت سریع میز با کوچکترین فشار می‌شود. نحوه استاندارد ساخت پایه باید به نحوی باشد که به راحتی روی کف حرکت نکند.

پایه‌های قابل تنظیم و یا نوع چرخ‌دار در اغلب میزها استفاده می‌شود. از مزیت پایه‌های قابل تنظیم می‌توان به کوتاه یا بلند کردن ارتفاع میز برحسب سلیقه یا قد اشاره کرد. همچنین با کمک پایه چرخ‌دار می‌توانید به راحتی میز را در محیط جابجا کنید. از سوی دیگر چرخ‌ها هیچ آسیبی به کفپوش وارد نمی‌کند.

درنظر گرفتن عرض و طول وسیع برای میز

یکی از مهم‌ترین اصول طراحی میز مدیریتی و کنفرانس درنظر گرفتن پهنای سطح میز است. اگرچه این نوع از میزهای اداری کاربرد یک نفره دارند و فقط شخص مدیر در پشت آن قرار می‌گیرد، اما به این معنا نیست که پهنا و اندازه میز را کوچک درنظر بگیرید. میز مدیریت اعتبار و پرستیژ یک شرکت را نشان می‌دهد. وسعت و پهنای بیشتر می‌تواند زیبایی بیشتری به میز مدیریتی ببخشد.

از سوی باید بتوانید به راحتی وسایلی از جمله ست اداری را روی میز قرار دهید. در برخی از ادارات و شرکت‌ها هم وسایل دیگری از جمله تندیس لوگو، پرچم، قاب عکس و حتی گلدان هم گذاشته می‌شود. پس باید میز به اندازه کافی برای قرار دادن این وسایل فضا داشته باشد.

استفاده از شیشه روی میز

شیشه یکی از مهم‌ترین اجزا برای ساخت انواع میز مدیریتی لاکچری است. شیشه نوعی شیشه نشکن است که به دلیل حرارت بالا در فرآیند تولید مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد. از سوی دیگر روی آن خط و خش ایجاد نمی‌شود. در بسیاری از مراکز تولید مبلمان و میزهای اداری برای ساخت میز از این نوع شیشه استفاده می‌شود.

شیشه در ضخامت ۴،۶ و ۱۰ میلیمتر ساخته می‌شود و به رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است. برای ساخت یک میز مدرن مدیریت برحسب رنگ ماده اولیه، رنگ شیشه انتخاب می‌شود.

ناگفته نماند در برخی از انواع میز مدیریتی با جنس MDF به دلیل صیقلی بودن سطح میز از شیشه استفاده نمی‌شود.

انواع میز مدیریتی مدرن و کلاسیک

برای ساخت میزهای مدیریتی از مواد مختلفی استفاده می‌شود. به طور کلی میز مدیریتی با دو هدف ساخته می شود:

  • استفاده شخص مدیر از میز
  • زیباسازی و دکوراسیون محیط کاری

به طور کلی برای ساخت این نوع میز از چندین مواد اولیه استفاده می‌شود که عبارتند از:

  • شیشه
  • چوب
  • فلز
  • MDF
  • PVC

در بین همه این مواد اولیه، شیشه، چوب و MDF بیشترین کاربرد را دارد. البته ام دی اف هم مثل سایر مواد انواع و اقسام مختلفی دارد. استحکام مواد به مرغوبیت و کیفیت آن‌ها بستگی دارد. برای مثال چوب با وجود گران بودن به این معنا نیست که میز مدیریتی از هر لحاظ عالی، لاکچری و لوکس است. بلکه انواع مختلفی دارد که از جمله می‌توان چوب گردو و چوب راش را به عنوان بهترین چوب برای ساخت میز مدیریتی مدرن به حساب آورد.

همچنین ورقه‌های MDF هم برحسب ظاهر و میزان دوام به چندین نوع تقسیم می‌شوند. اغلب برای ساخت بهترین نوع میزها از ام دی اف های گلاس استفاده می‌شود. همچنین برای ساخت میز مدیریت کلاسیک هم ممکن است از ام دی اف با روکش ممبران استفاده شود. در ادامه همین مطلب بیشتر به توضیح مواد اولیه برای ساخت میز‌های اداری (مدیریتی) می‌پردازیم.

میز مدیریتی وارداتی

به طور کلی میز به عنوان یک محصول تولید داخل محسوب می‌شود که در موارد معدودی ممکن است واردات داشته باشیم. در واقع میز مدیریتی وارداتی  به این معناست که مواد اولیه برای ساخت آن از خارج وارد می‌شود. اما طراحی و ساخت آن در شرکت‌های تولیدی ایران صورت می‌گیرد.

در سال‌های اخیر تجهیزات و دستگاه‌های ساخت مبلمان اداری در ایران پیشرفته خوبی داشته است. همین موضوع باعث تولیدات باکیفیت و با ظاهری مدرن و لاکچری شده است. جالب است بدانید بسیاری از طرح‌ها نیز از خارج کشور الگوبرداری می‌شود. بنابراین با وجود ایده‌های مدرن در طراحی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، محصولات ساخت ایرانی با میزهای وارداتی هیچ تفاوتی ندارند.

میز مدیریتی سلطنتی

یکی از انواع میز مدیریتی مدرن به شکل کلاسیک طراحی و در اصطلاح به آن میزهای سلطنتی هم اطلاق می‌شود. این نوع میزها اغلب از شیشه و چوب است و شباهت زیادی به میزهای قرن ۲۰ میلادی اروپا دارد. در ساخت آن‌ها منبت‌کاری پایه ثابت برای ایجاد المان و طراحی لوکس است.

میزهای مدیریتی سلطنتی از نظر ظاهری تفاوت زیادی با میزهای مدرن دارند ولی خودشان نوعی میز لاکچری هم محسوب می‌شوند. با این حال نباید فکر کنید فقط میزهای سلطنتی هستند که در گروه بهترین میزهای لوکس قرار می‌گیرند.

بهترین مواد اولیه برای ساخت میز

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم برای ساخت میز مدیریتی مدرن و لاکچری از انواع مواد اولیه استفاده می‌شود. در ادامه به معرفی مزایا و معایب هر یک می‌پردازیم.

چوب

کیفیت انواع چوب برای ساخت میز تفاوت زیادی با هم دارد. چوب‌های سخت مثل بلوط، گیلاس، گردو و ماهون است. این چوب‌ها مقاومت زیادی دارند و ساخت میز با آن‌ها اغلب گران قیمت است. البته در برخی از تولید‌های مبلمان اداری برای به حداقل رساندن هزینه‌ها میزها را با روکش‌های چوبی سخت می‌سازند که ظاهری فریبنده دارد.

اما برای ساخت میز مدیریتی سلطنتی یا مدرن بدنه به طور کامل از چوب گرانقیمت است. چوب ظاهری زیبا به دفتر شما می‌بخشد. با این حال معایبی نیز دارد:

  • امکان نفوذ نم و رطوبت به چوب
  • ایجاد خراش روی بدنه میز
  • سنگین بودن میزهای چوبی

شیشه

شیشه به طور کامل برای ساخت میز مدیریتی لاکچری استفاده نمی‌شود. بلکه تنها برای بخشی از میز (قسمت روی میز) کاربرد دارد. شیشه به افزایش مقاومت میز کمک زیادی می‌کند. از سوی دیگر پاک کردن میز را آسانتر می‌کند. البته همه این مزیت‌های شیشه به شرط استفاده از بهترین نوع آن است.

فلز

یکی دیگر از مواد اولیه برای ساخت میز مدیریت، فلز است. فلز انواع مختلفی دارد که بهترین نوع آن استیل است. از سوی دیگر ضخامت فلز برای جلوگیری از انعطاف‌پذیری، شکنندگی و مقاومت در برابر ضربه هم اهمیت زیادی دارد. فلز را می‌توان برحسب نیاز و سلیقه مشتری سفارشی کرد تا شکل دفتر شما شبیه به یک گالری هنری شود. فلز به عنوان یکی از مقاوم‌ترین مواد برای ساخت میز اداری است. البته ضدزنگ بودن آن اهمیت زیادی دارد.

MDF

یکی دیگر از مواد پرکاربرد برای ساخت میز مدیریتی و کنفرانس استفاده از ام دی اف است. همانطور که در میانه بحث اشاره کردیم، MDF انواع مختلفی دارد که از جمله می‌توان به ممبران، هایگلاس اشاره کرد. انتخاب هر یک از انواع ام دی اف به سلیقه و نیاز مشتریان بستگی دارد.

معرفی ۷ مدل طرح میز مدیریت کلاسیک

در ادامه این مطلب مرانتی قصد داریم شما را با چند مدل میز اداری و طرح میز اداری مدرن آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: مهمترین نکات در طراحی اتاق مدیریت

مدل میز مدیریتی لاکچری ساده و شیک

اولین مدلی که می خواهیم به شما معرفی کنیم مدل EM100 مرانتی هست. مدلی ساده و شیک مناسب مدیران با تجربه است و در نگاه اول نیز ظرافت، سادگی و زیبایی آن به خوبی مشخص است.

مدل ساده و شیک EM100 مرانتی

یکی از جذابیت های مدل EM100، این است که علاوه بر فضای اصلی میز، می توان از فضای فایل کنار میز هم استفاده کرد. این مدل به صورت ۲ ست متصل به هم طراحی شده است که این امکان را به شما می دهد تا مدارک مهم و لوازم شخصی خود را درون کشوهای آن قرار داده و درب آن را قفل کنید.

بیشتر بخوانید: مهمترین تفاوتهای میز کارمندی و مدیریتی

فایل کنار میز مدیریت مدل EM100

وجود این فایل نه تنها به نظم لوازم و ایجاد فضای بیشتر کمک می کند بلکه می توانید روی آن وسایل تزئینی، گلدان مورد علاقه خود، چراغ مطالعه و کلیه لوازم مورد نیاز خود را قرار دهید تا هم خودتان احساس خوبی از حضورتان در شرکت داشته باشید و هم به مراجعین خود حس اعتماد و صمیمت را القا کنید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مهم در انتخاب میز مدیریتی

استفاده از وسایل تزئینی روی میز مدیریتی

به جز فایل متصل به میز مدیریتی مدرن ، این مدل مجهز به کمد پذیرایی درب دار می باشد که کاربردی چند منظوره دارد و به مدیران این امکان را می دهد که لوازم اضافه و غیرضروری خود را و یا وسایل پذیرایی از میهمانان را در آن قرار دهند. البته به دلیل اینکه این کمد در مسیر دید مراجعین قرار دارد بهتر است که برای نگه داری وسایل تزئینی یا پذیرایی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: صندلی اداری مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

کمد پذیرایی درب دار در طراحی میز مدیریتی مدرن

میز کار مدرن مناسب برای کلیه فضاها

مدل EM200 هم مانند مدل اول، دارای ۲ ست متصل به هم می باشد و با توجه به طراحی خاص محصول برای کلیه فضاها اعم از مدیریتی و معاونتی به خوبی قابل استفاده است.

مدیران شرکت ها اغلب به وسایلی بیش از یک کامپیوتر و یا لپ تاپ نیاز دارند. تصور کنید اگر در طراحی میز مدیریتی به ایجاد فضایی برای عبور تمامی کابل ها و سیم ها فکر نشده باشد، چه بی نظمی به وجود می آید و چقدر از فضای مورد نیاز مدیر را اشغال می کند؟

مدل EM200 همانطور که گفتیم شامل ۲ ست کامل می باشد و در طراحی آن با استفاده از پداستال  به مدیران این امکان داده شده تا برای انتقال کابل ها دچار مشکل نشوند و کابل ها کمترین فضای ممکن را اشغال کنند و از همه مهم تر جلوه زیباتری به محیط ببخشند.

بیشتر بخوانید: اصول طراحی فضای اداری مینیمال

استفاده از پداستال در طراحی میز مدیریتی مدرن

تفاوت دیگری که این میزهای مدرن با مدل EM100 دارد در تعداد کشوهای فایل متصل به میز است. در مدل اول فایل ها دارای ۳ کشو هستند اما در این مدل ۲ کشو به عرض ۹۰ سانتی متر قرار دارد. اگر برای لوازم داخلی کشوها به فضای بیشتری نیاز دارید این مدل برای شما بسیار مناسب است.

کشوهای متصل به میز مدیریتی

شلوغی میز کار تاثیر مستقیمی بر خستگی، کلافگی، پایین آمدن میزان انرژی، گم کردن مدارک و اسناد مهم دارد. استفاده از فایل متصل به میزکار در طراحی  میزهای مدیریتی باعث شده است تا مدیران فضای کافی برای قرار دادن تمام لوازم مورد نیازشان بر روی میز را داشته باشند.

فایل متصل به میز کار مدیر

میز مدیریتی مدرن و اسپرت

محصول  EM300 مرانتی با طراحی اسپرت و مدرن مناسب مدیران جوان خوش فکر وخلاق است و افرادی که به جزئیات اهمیت خاصی می دهند، قطعا متوجه تفاوت ها و ظرافت های به کار رفته در طراحی این مدل میز مدیریتی می شوند.

میز مدیریتی مدرن مناسب مدیران جوان

همانطور که گفتیم طراحی خاص و ویژه این میز، آن را به میزی پر طرفدار در میان مدیران جوان تبدیل کرده است. این مدل دارای فایل ۲ کشو به عرض ۹۰ سانتی متر می باشد. پایه های فایل از جنس پلاستیک فشرده شده و دستگیره های آن از جنس فولاد آبکاری شده است. استفاده از المان های به روز دنیا در طراحی این میز، آن را نسبت به سایر میزها متمایز کرده است.

تفاوت مدل EM300 مرانتی با دو مدل قبلی در این است که این مدل کمد پذیرایی درب دار ندارد. بنابراین اگر ابعاد اتاق شما کوچک است و نیاز به یک میز مدیریتی مدرن و ساده دارید تا فضای کم تری را اشغال کند، این مدل مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود.

میز مدیریتی اسپرت

طرح میز مدیریت مدرن غیر متصل

نظرتان درباره یک مدل غیر متصل چیست؟ میز مدیریتی مدرن که شامل چند ست غیر متصل هستند این امکان را به مدیران می دهند که در صورت جابه جایی، تغییر دکوراسیون و … به راحتی بتوانند قسمت های مختلف آن را از هم جدا کنند.

مدل لوکس EM400، مدلی غیر متصل است و مزیت بزرگ این میز غیرمتصل، به این صورت می باشد که از آن و فایل به صورت مجزا نیز میتوان استفاده کرد. بنابراین فضای بسیار زیادی در اختیار مدیران قرار می دهد.

این مدل لوکس و جذاب میز کار مدرن ، شامل فایل ۳ کشو به عرض ۹۰ سانتی متر و علاوه بر آن شامل یک محفظه طبقه دار ریلی نیز می باشد.

میز مدیریتی مدرن و لوکس

برای تمامی مدیران موضوعی که بسیار مهم و حائز اهمیت است متریال های استفاده شده در میز کار اداری آنها است. اگر برای شما هم این موضوع مهم است پس باید بدانید که در طراحی تمامی این مدل ها از بهترین پروفیل های آلومینیومی، لمینت طرحدار بافت و چوب استفاده شده است.

استفاده از بهترین پروفیل های آلومینیومی در میز مدیریتی

 قابلیت های جالب دیگری که مدل EM400 دارد و آن را نسبت به سایر میز مدیریتی مدرن متمایز کرده است، قابلیت استفاده از فایل کنار میز به صورت ثابت یا چرخ دار است. این نشان می دهد که در طراحی این میز به سلیقه، نظر و راحتی افراد توجه شده است.

قابلیت استفاده از فایل ثابت یا چرخدار

طرح میز مدیریت کلاسیک و زیبا

مدل PM200 مرانتی درعین طراحی ساده، مینیمال و کاربردی که دارد، به ویژگی های ظاهری و زیبایی آن هم بسیار دقت شده است. مدیرانی که تمایل دارند فضای کاری خود را به فضایی مدرن و شیک تبدیل کنند، این مدل قطعا در لیست انتخابات آنها خواهد بود.

میز مدیریتی ساده و کاربردی

بزرگ ترین و مهم ترین مزیتی که استفاده از این میز مدیریتی مدرن برای شما دارد، امکان ست شدن آن به میز جلسات شماست. اگر شما مدیری هستید که تمایل دارید دائما با افراد تیم خود در تعامل و گفتگو باشید و به نوعی بر عملکرد کارمندان خود نظارت داشته باشید، مدل PM200  برای شما طراحی شده است.

قابلیت ست شدن میز مدیریت به میز جلسات

وجود محفظه ای مناسب برای کیس کامپیوتر با ابعاد استاندارد، کمد درب دار و یک کمد پذیرایی طبقه دار از دیگر ویژگی های این مدل است که آن را به مدلی پر طرفدار تبدیل کرده است.

وجود محفظه مناسب کیس در طراحی میز مدیریتی

پایه های های به کاررفته در این طرح میز مدیریت مدرن از جنس پلاستیک فشرده با صفحه اتصال فولادی می باشد و به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که قصد تغییر دکوراسیون داشتید، به راحتی بتوانید آن را جابه جا کنید.

استفاده از بهترین متریال در پایه های میز مدیریتی

میز کار مدرن و کاربردی

مدل بعدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم مدل PM100 مرانتی می باشد که درواقع ترکیبی از مدل PM200 و EM200 است. این مدل هم مانند مدل های قبل بسیار کاربردی می باشد. دارای ۲ ست متصل شامل میز پداستال دار، فایل ۲ کشو به عرض ۶۰ سانتی متر همراه با سیستم قفل مرکزی، محفظه کیس و کمد درب دار می باشد.

سیستم قفل مرکزی در طراحی میز مدیریتی مدرن

پایه های این میز مدیریت مدرن به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر زیبایی ظاهری، به خوبی وزن میز و وسایل روی آن را تحمل می کند و به نوعی دوام و استحکام بالایی دارد.

زیبایی منحصر به فرد میز مدیریتی مدرن

طرح میز مدیریت مدرن و شیک

مدل EM500 مدلی شیک و خاص، مناسب مدیرانی که تمایل دارند در برخورد اول حس اعتماد و اطمینان خاطر را به مراجعین خود انتقال دهند. اگر شما هم مدیری قاطع و موفق هستید، از انتخاب این مدل میز مدیریتی پشیمان نخواهید شد.

مدل EM500 برای مدیرانی با تمام رده های سنی مناسب است. طراحی اسپرت مدرن و کلاسیک آن باعث شده است که این مدل میان مدیران خوش سلیقه محبوبیت زیادی داشته باشد.

میز مدیریتی مدرن اسپرت و کلاسیک

 مدل EM500 مرانتی نیز دارای ۲ ست متصل شامل فایل ۳ کشو به عرض ۶۰ سانتی متر و کمد پذیرایی درب دار می باشد اما تفاوتی که دارد این است که در این مدل، کمد و فایل شما در راستای دید مراجعین نمی باشد و یک فضای کاملا خصوصی را برای مدیر فراهم می کند.

میز مدیریتی مدرن مناسب برای مدیران با تجربه و موفق

همانطور که می دانید میز مدیریت مدرن مهم ترین بخش مبلمان اداری هر شرکت می باشد. اهمیت این موضوع باعث شده است که طراحی میز مدیریت متفاوت از سایر میزها باشد. گروه طراحان و مهندسان حرفه ای مرانتی این تفاوت را درک کرده و متناسب با آن بهترین میز های مدیریتی را تولید می کنند.

همین اهمیت دادن به تفاوت ها، جزئیات و ویژگی هایی که یک میز را منحصر به فرد می کند، مرانتی را به یکی از بزرگ ترین فعالان عرصه طراحی، تولید و عرضه محصولات اداری تبدیل کرده است.

سخن پایانی

آنچه گفتیم می‌تواند راهنمای خوبی برای سفارش ساخت میز مدیریتی مدرن و کلاسیک باشد. در حال حاضر طرح‌های متنوعی در بازار موجود است. توصیه ما این است برای چیدمان و دکوراسیون لوکس فضاهای اداری به جای خرید، سلیقه و طرح مورد نظر خود را درنظر بگیرید. از سوی دیگر سفارش طرح میز اداری می‌تواند برحسب نیاز و متناسب با فضای محل کار باشد. در حالی‌که ممکن است میزهای آماده نتوانند نیازهای شما را برطرف کنند.

برای اینکه راحت تر میز مدیریتی خود را انتخاب کنید به بخش محصولات مرانتی و سپس قسمت میز مدیریتی مراجعه کنید و پس از بررسی مشخصات کامل میزها، با اطمینان خاطر خرید کنید.