پارتیشن فریم دار بهتر است یا پارتیشن فریم لس؟

اینکه بتوانید برای فضای اداری خود پارتیشنی مناسب و کاربردی تهیه کنید، لازم است شناخت کافی از انواع پارتیشن اداری داشته باشید. افرادی که اطلاعات کافی ندارند هنگام انتخاب و خرید پارتیشن، با سوال ” پارتیشن با فریم بهتر است یا پارتیشن فریم لس؟” مواجه می شوند و همین موضوع موجب سردرگمی آنها می شود. در این مقاله با مرانتی همراه باشید تا با ویژگی های پارتیشن فریم لس و فریم دار آشنا شوید و سپس خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

قبل از هر چیز لازم است بدانید، پارتیشن اداری که انتخاب می کنید باید نیاز شما را از جداسازی فضای اداری برطرف کند. بنابراین کاربرد هر یک از انواع پارتیشن را به همراه ویژگی ها، مزایا و معایبی که دارند به خوبی بررسی کنید. در این راستا می توانید با کارشناسان و افراد متخصص در زمینه تولید و طراحی پارتیشن های اداری نیز مشورت کنید تا شما را در انتخاب پارتیشنی مناسب راهنمایی کنند.

پارتیشن فریم‌لس و ویژگی های آن

پارتیشن فریم لس، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع پارتیشن های اداری و به خصوص پارتیشن دوجداره می باشد که به اشتباه برای آن از اصطلاح پارتیشن بدون فریم استفاده می‌کنند. پارتیشن فریم لس پارتیشنی با حداقل میزان فریم به دور شیشه است. همین موضوع، زیبایی ظاهری پارتیشن فریم لس را دو چندان می کند. چرا که نه تنها نیاز شما را از تفکیک فضا برآورده می کند، بلکه فضای شما را دلباز تر از قبل نشان می دهد.

اگر به عنوان مدیر یک شرکت، به روز بودن و مدرن بودن فضای اداری برایتان اهمیت زیادی دارد بدون شک پارتیشن فریم لس مناسب ترین انتخاب برای شما خواهد بود. همچنین از دیگر ویژگی های این مدل پارتیشن ، می توان به عبور نور و در واقع نور پردازی طبیعی، دید کلی و تسلط کامل بر محیط، استفاده بهینه از انرژی، تقویت روحیه و کاهش استرس شغلی کارکنان و کاربری بیشتر فضا اشاره کرد.

حتما بخوانید: آشنایی با مزایای پارتیشن شیشه ای

 از آنجایی که پارتیشن های فریم لس سطح شیشه‌ی بیشتری نسبت به فریم دارند، برخی به اشتباه تصور می کنند که استحکام و مقاومت بالایی ندارند. در حالیکه پارتیشن های فریم‌لس به نوبه خود استحکام بالایی دارند. چرا که در فرآیند ساخت آنها از پروفیل های آلومینیومی استفاده شده است که وظیفه مقاومت و نگهداری شیشه های پارتیشن را به عهده دارند. همانطور که می دانید، پروفیل های آلومینیومی مقاوم ترین و بهترین پروفیل های مورد استفاده در پارتیشن های فریم لس هستند. بنابراین نیاز نیست نگران استحکام و دوام این مدل پارتیشن ها باشید.

یکی دیگراز ویژگی های مهم پارتیشن های بدون فریم، جای کمتری است که در مقایسه با مابقی پارتیشن ها اشغال می کنند. چرا که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند، ظریف تر به نظر می رسند. بنابراین اگر فضای نسبتا محدودی در اختیار دارید، استفاده از پارتیشن فریم لس می تواند در استفاده بهینه از فضا و دلباز نشان دادن آن به شما کمک بسیار زیادی کند.

پارتیشن با فریم و ویژگی های آن

پارتیشن فریم دار برخلاف پارتیشن فریم لس، فریم و چهارچوب بیشتری دارد. پارتیشن فریم دار نیز از محبوب ترین انواع پارتیشن های اداری در میان مدیران و کافرمایان می باشد. چون مزایای بسیار زیادی دارد. از مهم ترین مزایای این مدل پارتیشن می توان به نصب راحت، زیبایی چشم گیر و تنوع در نوع شیشه و نوع فریم، عایق صدا و حرارت و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

ساخت پارتیشن فریم دار در مقایسه با پارتیشن فریم لس، نیازمند زمان و هزینه بیشتری است. چرا که از متریال بیشتری در ساخت آن استفاده شده است.

قیمت پارتیشن فریم دار و پارتیشن فریم‌لس

بهتر است بدانید، قیمت پارتیشن فریم دار به عوامل زیادی بستگی دارد.به طور مثال نوع شیشه و نوع فریمی که انتخاب می کنید، ابعاد پارتیشن، متریال و یراق آلات به کار رفته در آن و اتصالات مورد نیاز برای نصب و اجرای آن از مهم ترین عواملی هستند که بر قیمت پارتیشن فریم دار تاثیر دارند. این عوامل بر قیمت پارتیشن فریم لس نیز تاثیر دارند با این تفاوت که در پارتیشن فریم لس از متریال کمتری استفاده می شود.

پارتیشن فریم دار بخریم یا پارتیشن فریم‌لس؟

از آنجایی که هر دو این پارتیشن ها به نوبه خود بی نظیر و عالی هستند و از استحکام بالایی برخوردار هستند، انتخاب آن به نیاز شما و سبک دکوراسیون داخلی شرکتتان و از همه مهم تر بودجه مورد نظر شما بستگی دارد. اگر در رابطه با تعیین بودجه مناسب، برای خرید پارتیشن فریم دار یا پارتیشن فریم لس نیاز به راهنمایی دارید، بهتر است با کارشناسان مرانتی تماس بگیرید تا شما را به صورت تخصصی راهنمایی کنند. مرانتی یکی از برند های به نام در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری می باشد و پارتیشن های این برند محبوبیت زیادی میان ادارات، شرکت ها و سازمان ها دارد. چرا که مجموعه مرانتی محصولات با کیفیتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و هدف آن جلب رضایت آنهاست.