میز کردنزا و کاربردهای آن به همراه تصاویر

میز کردنزا چه کاربردی دارد؟

معرفی مدل های میز کردنزا و کاربرد آنها

میز کردنزا درواقع وسیله ای کاربردی در ادارات است که از آن جهت نگهداری و نظم بخشیدن به لوازم ضروری استفاده می شود. میز کردنزا کاربردهای مختلف و همچنین مدل های متنوعی دارد. در این مقاله با معرفی ۳ مدل میز کردنزا مدرن، تصمیم گیری را هنگام خرید کردنزا برای شما راحت خواهیم کرد. در ادامه با مبلمان اداری مرانتی همراه باشید.

کاربرد میز کردنزا و ویژگی های آن

  • کردنزا به دلیل ارتفاع کوتاه و مناسبی که دارد فضای کمی از محیط شما را اشغال می کند. بنابراین برای افرادی که نگران محدودیت فضای خود هستند، عاقلانه ترین گزینه، استفاده از کردنزا به جای کتابخانه های اداری بلند هست.
  • درون کردنزا، قفسه ها و کشوهای مخصوصی تعبیه شده است. بنابراین به راحتی می توانید لوازم غیر ضروری را از روی میز مدیریت خود برداشته و داخل کشوهای کردنزا قرار دهید. بدین ترتیب هم میز شما جلوه زیباتری به خود می گیرد و هم از فضا به صورت بهینه استفاده کرده اید.
  • از کردنزا هم می توانید جهت نگهداری اسناد و مدارک مهم، لوازم تزئینی، وسایل پذیرایی و هم به عنوان کتابخانه ای کوچک استفاده کنید.
  • کردنزا ظرافت بیشتری نسبت به سایر میزهای اداری دارد. بنابراین مدرن و شیک بودن میز کردنزا، موجب محبوبیت این مدل میز، میان مدیران جوان و خوش سلیقه شده است.
کاربرد های میز کردنزا

میز کردنزا مدل ECr100

همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید این مدل میز کردنزا، طراحی متفاوت و خاصی دارد. طراحی کردنزا مدل ECr100 به گونه ای است که هم می توانید لوازم تزئینی درون قفسه های آن قرار دهید و هم می توانید درون کمد های کناری آن، لوازمی که تمایل ندارید در معرض دید مراجعین باشد را قرار دهید.

مدل ECr100 مدلی بسیار زیبا و شایسته در عین حال کاربردی می باشد. قابلیت ترکیب ۲ رنگ در بدنه و درب ها فضایی دلپذیرو مدرن، متناسب با دکوراسیون داخلی شما ایجاد می کند.

میز کردنزا مدل ECr100

میز کردنزا مدل ECr200

یراق آلاتی که در طراحی این مدل کردنزا استفاده شده است، زیبایی منحصر به فردی به این میز بخشیده است. لولاها، دستگیره ها و قفل های این مدل نیز مانند مدل ECr100  از با کیفیت ترین و مرغوب ترین برند های موجود در بازار تهیه شده است.

افرادی که به سادگی،ظرافت و زیبایی محصول اهمیت می دهند، بدون شک متوجه کیفیت و دوام بالای این مدل میز کردنزا خواهند شد.

میز کردنزا مدل ECr200

میز کردنزا ECr300

تفاوت این مدل کردنزا با مدل ECr200  در این است که مدل ECr300 دارای ۴ کشو جادار می باشد. بنابراین برای افرادی که نیاز بیشتری به بهینه سازی فضای خود دارند چیدمان کشو به جای کمد ،گزینه مناسبی است

همانطور که مشاهده می کنید در طراحی تمامی مدل هایی که معرفی کردیم، با توجه به مکانیزم هر کدام از پیچ الیت استفاده شده است.به همین دلیل است که شما در ظاهر این میزها هیچگونه اثری از اتصالات مشاهده نخواهید کرد. همین موضوع به تنهایی در زیبا سازی محیط اداری شما نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

همچنین بدنه و درب هر سه مدل میز کردنزا از جنس ام دی اف می باشد. همانطور که می دانید ام دی اف بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار است.

میز کردنزا مدل ECr300

به طور کلی هدف از طراحی میز کردنزا نظم بخشیدن به مدارک، استفاده بهینه از فضا و زیبایی بخشی به فضا می باشد. این اهداف میان تمامی برندهایی که میز کردنزا تولید می کنند یکسان است. اما برندی می تواند تفاوت ایجاد کند که به جزئیات، کیفیت، نصب راحت، جابجایی راحت، قابلیت لوگوگذاری و رنگ بندی نیز توجه کند.

در طراحی مبلمان ادرای مدرن به ویژه میز کردنزا، توجه به جزئیات در حین رعایت استاندارد های فنی منجر به خلق اثری خارق العاده و زیبا می شود.

محصولات

راه ما

زبــان