مبلمان اداری مدرن و استفاده از آن در دکوراسیون اداری

نکات استفاده از مبلمان اداری مدرن در دکوراسیون اداری

استفاده از مبلمان اداری مدرن در دکوراسیون اداری

یکی از مهم ترین دغدغه های طراحان داخلی، طراحی دکوراسیون اداری با ملمان اداری مدرن می باشد. چرا که افراد زمان نسبتا زیادی را در محل کار خود سپری می کنند. بنابراین طبیعی است که محل کار، به نوعی تبدیل به خانه دوم آنها می شود. استفاده از مبلمان های اداری به سبک مدرن در دکوراسیون داخلی اداری، این امکان را به مدیران می دهد تا علاوه بر احساس راحتی،دارای فضایی منظم ، بهینه و استاندارد باشند. در این مقاله با بررسی یک سری نکات شما را با اهمیت استفاده از مبلمان اداری مدرن و انواع آن آشنا می کنیم.

مبلمان اداری مدرن و خصوصیات اصلی آن

مبلمان اداری در سبک های متفاوتی برای دکوراسیون اداری مدرن طراحی و تولید می شوند. یکی از محبوب ترین سبک ها، سبک مدرن است. اگر مراجعین شما افراد جوان جامعه هستند، بدون شک در برخورد اول از سادگی و زیبایی مبلمان اداری شرکت شما تحت تاثیر قرار می گیرند. برای ایجاد فضایی مدرن انتخاب طراحان در چیدمان فضا و تولیدکنندگان در ساخت محصول استفاده از عناصری است که علاوه بر سبکی ،مقاومت، بهینه بودن دارای طرحی زیبا نیز باشد.

از مهم ترین خصوصیات مبلمان اداری مدرن این است که در طراحی و تولید آن علاوه بر جلوه های بصری به راحتی و آسایش افراد نیز توجه شده است. همچنین سبک امروزی و پیشتاز آن موجب شده است که جایگاه ویژه ای در میان مبلمان اداری داشته باشد. یکی از مزایایی که دکوراسیون اداری مدرن نسبت به سبک کلاسیک دارد، تقویت روحیه و انرژی افراد می باشد. همچنین موجب بالا رفتن راندمان کار و سرعت پیشرفت شرکت می شود.

انواع مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن مجموعه ای از لوازم اداری می باشد که در طراحی و ساخت آن بحث مدرنیته و به روز بودن رعایت شده است. این مجموعه دارای زیر مجموعه های متنوعی می باشد که همگی در کنار هم محیط اداری شما را به محیطی مدرن و کاربر پسند تبدیل می کنند. به طور مثال میز اداری مدرن، میز مدیریتی مدرن، انتخاب پارتیشن اداری، میز جلسات میز کارگروهی، کانتر و کمدهای متناسب با فضا، تکمیل کننده محیط کاری شما خواهند بود.

توجه ادارات به میز اداری مدرن و انتخاب صحیح آن همیشه با بازخوردهای خوب و راندمان بالای کارکنان همسو بده است. چرا که میز اداری مدرن سلامت روحی و روانی آن ها را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: مهم ترین نکات در انتخاب مبلمان اداری

اهمیت میز مدیریتی مدرن در مبلمان اداری

با توجه به اهمیت بخش مدیریت، طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری آن باید خاص، مدرن و متفاوت از سایر قسمت های اداره باشد. از آنجا که اولین آیتمی که هنگام ورود به دفتر مدیریت، توجه مراجعین را به خود جلب می کند میز مدیریتی مدرن است که از بارز ترین ویژگی های آن زیبایی، کیفیت و راحتی منحصر به فرد آن می باشد. بنابراین انتخاب میز مدیریتی مدرن و مناسب، اهمیت بسیار زیادی دارد:

  • میز مدیریتی مناسب، در روحیه مدیران و ارتباط آنها با کارمندانشان تاثیر گذار است.
  • میز مدیریتی مدرن، تاثیر مثبتی در ذهن مراجعه کننده می گذارد..
  • میز مدیریتی مدرن در افزایش اعتماد به نفس یک مدیر نقش بسزایی دارد.
  • وجود یک میز مدیریتی مدرن می تواند میزان قدرت و توانایی بالای شرکت را به مراجعین نشان بدهد.

بیشتر بخوانید:۷ مدل میز مدیریتی مدرن | همراه با تصاویر و ویژگی ها

استفاده از میز مدیریتی مدرن در دکوراسیون اداری

پارتیشن اداری مدرن در مبلمان اداری

اگر به دنبال تقسیم بندی محیط کاری خود هستید و در عین حال به حفظ نظم و آرامش کارمندان خود نیز اهمیت می دهید، ایده آل ترین راه استفاده از نصب پارتیشن شیشه ای مدرن می باشد. به عنوان مثال اگر فضای محدودی در اختیار دارید و نیاز به یک اتاق جلسات دارید، می توانید با پارتیشن بندی اصولی به راحتی فضای موردنظرتان را فراهم کنید. همانطور که می دانید نحوه نصب پارتیشن شیشه ای به عوامل متفاوتی بستگی دارد و بهتر است آن را به کارشناسان و افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

بیشتر بخوانید: نحوه نصب پارتیشن شیشه ای اداره ها و دفاتر

استفاده از پارتیشن اداری مدرن در دکوراسیون اداری

پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره اداری مدرن نیز انواع و مدلهای متنوعی دارند. این پارتیشن ها بنابر کاربرد آنها در فضا،به شکل ها و در رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند. پارتیشن هایی از جنس ام دی اف که بیشتر در محیط هایی فاقد رطوبت مورد استفاده می شوند. پارتیشن های شیشه ای سطح دید بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. همچنین نور و روشنایی بیشتری وارد فضا می کنند. قیمت نسبتا مناسب تری نیز دارند. پارتیشن های تک جداره و پارتیشن های دو جداره نیز دو نوع کلی پارتیشن ها هستند که کاربرد ها متفاوتی دارند. از میان اینها، پارتیشن شیشه ای اداری محبوبیت بیشتری میان کارفرمایان و مدیران دارد و علت آن مزایای بی نظیریست که این نوع پارتیشن های اداری به همراه دارند.

بیشتر بخوانید: پارتیشن شیشه ای چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

پارتیشن دوجداره در مبلمان اداری مدرن

اهمیت میز کار گروهی در مبلمان اداری مدرن

یکی دیگر از محصولات مبلمان اداری مدرن، میز کار گروهی است. امروزه در میان دفاتر و شرکت های مدرن کاربرد و طرفدار بسیار زیادی دارد. میز گروهی برای مشاغلی که با رایانه سر و کار دارند بسیار جذاب و کاربردی است. از همه مهم تر یک فضای کاری مناسب را باحداقل اشغال فضا برای بیش از یک نفر فراهم می کند. این مدل طراحی میز با ایجاد فضایی دوستانه تر باعث بالا رفتن اشتیاق پرسنل در انجام وظایف خود می شوند. هم چنین موجب افزایش بهره وری زمان کاری می شود.

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده از میز کار گروهی مدرن

اهمیت میز کار گروهی در مبلمان اداری

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از میز کار گروهی، امکان صرفه جویی در فضا است. کاهش هزینه های کسب و کار، امکان تعامل بیشتر گروه های کاری مرتبط با هم، افزایش سرعت انجام کار های گروهی از دیگر مزایای قابل توجه میز کار گروهی مدرن می باشد.

قطعا میز کار گروهی برای برخی مشاغل معایبی نیز به همراه دارد. اگر شرایط کاری شما به گونه ای است که کارمندان نیاز به تمرکز بالایی دارند و یا هر کارمند ارباب رجوع جداگانه ای دارد، استفاده از میز کار گروهی مدرن در دکوراسیون اداری شرکت شما پیشنهاد نمی شود.

میز جلسات مدرن

یکی از حساس ترین اتاق های یک شرکت، اتاق جلسات آن می باشد. چرا که دکوراسیون داخلی آن و مبلمان اداری که در آن استفاده می شود دغدغه تقریبا تمام مدیران موفق است. برای شیک و بی نقص بودن دکوراسیون داخلی اتاق جلسات، انتخاب یک میز جلسات مدرن مهم و حائز اهمیت می باشد. از مهم ترین کاربردهایی که میزهای جلسات مدرن دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری جلسات گروهی با کارمندان
  • برگزاری مذاکرات مهم و عقد قرار دادها
  • برگزاری همایش های متفاوت
  • برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای کارمندان
میز جلسات مدرن و اهمیت آن

استفاده از میز پذیرش در مبلمان اداری مدرن

همیشه اولین برخورد در ذهن ها باقی می ماند. بنابراین اگر تمایل دارید مراجعین شما از فضای کاری شما به عنوان فضایی مدرن، شیک و لوکس یاد کنند بهترین راه، استفاده از میز پذیرش مدرن می باشد. چرا که قسمت پذیرش اولین قسمتی است که مشتریان شما به آن مراجعه می کنند.

میز پذیرش نیز یکی دیگر از بخش های مهم مبلمان اداری مدرن می باشد که در انتخاب آن باید به موارد مهمی مانند ابعاد استاندارد آن، احساس راحتی هنگام استفاده از آن و تناسب آن با محیط اداری دقت کنید.

اهمیت میز پذیرش در مبلمان اداری مدرن

اهمیت استفاده از کردنزا در مبلمان اداری مدرن

در ابتدا لازم است بدانید که کردنزا درواقع یک میز و یا یک فایل درب دار است. معمولا در کنار میز مدیریتی و یا میز پذیرش قرار می گیرد. در رابطه با ابعاد کردنزا باید بدانید که میزی با ارتفاع کم و پایه های کوتاه می باشد. انواع آن و نحوه استفاده از آن هم به سلیقه شخصی کاربر بستگی دارد. اما اغلب از آن به منظور نظم دادن به وسایل شخصی، اسناد و پرونده ها استفاده می شود.

مدیری که به دنبال فراهم کردن فضایی مدرن و زیبا برای خود، کارمندان و مراجعین می باشد، در میان تمام محصولات مبلمان اداری مدرن، قطعا به تهیه کردنزا نیز اهمیت می دهد. با اینکار جلوه بصری فضای اداری خود را بالا می برد.

اهمیت کردنزا در مبلمان اداری

در طراحی مبلمان اداری باید به موارد زیادی مانند بهینه سازی فضا، جلوه های بصری، استفاده از بهترین متریال، نصب آسان قطعات و …. توجه شود که طراحان مرانتی نیز با توجه و رعایت تمام موارد، موفق به تولید انواع مبلمان اداری مدرن اعم از میزهای مدیریتی، میز رسپشن اداری، انواع پارتیشن شیشه ای مانند پارتیشن شیشه ای تک جداره با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت شدند.