استفاده از کردنزا یا بوفه مدیریتی چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از میز کردنزا

مزایای استفاده از کردنزا

ممکن است تا به حال کردنزا را با نام های کمد اداری، کتابخانه اداری و یا بوفه مدیریتی نیز شنیده باشید. کردنزا یکی از مهم ترین محصولات در ست چیدمان اتاق مدیریت و یا کنفرانس می باشد که با توضیحات زیربا کاربردهای آن آشنا خواهیم شد. در این مقاله مزایای استفاده از کردنزا در محیط های اداری را بررسی خواهیم کرد. بدین ترتیب با آگاهی بیشتری کردنزا یا کتابخانه مدیریتی مناسب خود را انتخاب و تهیه می کنید. با شرکت مبلمان اداری مرانتی همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

کردنزا یا بوفه مدیریتی چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است با تعریف کلی کردنزا شروع کنیم. چرا که افراد معمولا این مدل کمد اداری را با کمد های الحاقی کنار میز اداری اشتباه می گیرند. کردنزا در واقع کمد اداری است که از آن جهت نگه داری لوازم ضروری مربوط به اتاق مدیریت یا کنفرانس و یا اتاق هایی که طراحی آن به لحاظ اداری مهم می باشد، استفاده می شود. ارتفاع آن کوتاه و مدل آن باید با میزی که قصد دارید کردنزا را کنار آن قرار دهید، هماهنگ باشد. طول و عرض کردنزا به گونه ای است که به راحتی می توانید روی آن وسایل تزئینی، پذیرایی، قاب مدارک های اداری و یا وسایل دکوراتیو خود را قرار دهید.

کردنزا یا بوفه مدیریتی

ویژگی منحصر به فرد کردنزا

کمدهای اداری درست مثل میز مدیریت و سایر اجزا مبلمان اداری مدل ها و طرح های متنوعی دارند و استفاده از هر کدام مزایای خاص خودش را دارد. کتابخانه اداری بلند، کمد شلف اداری و فایل اداری همگی از انواع کمد اداری مدرن هستند. اما اگر امکان استفاده از کتابخانه ای بزرگ را ندارید و یا فضایی برای نگه داری وسایل پذیرایی ندارید، هوشمندانه ترین انتخاب، استفاده از کردنزا می باشد.

استفاده از کردنزا فقط میان طرفداران سبک مدرنیته محبوبیت ندارد. بلکه به دلیل ارتفاع مناسب و فضای کمی که اشغال می کند میان اغلب افراد محبوبیت دارد.نکته جالب درباره کردنزا این است که درون آن کشوها و قفسه های مخصوصی تعبیه شده است. قفسه ها این امکان را به شما می دهند تا از کردنزا هم به عنوان کتابخانه ای کوچک، برای نگه داری لوازم پذیرایی و هم برای بایگانی اسناد و مدارک خود استفاده کنید.

ویژگی های کردنزا

انواع کردنزا

قبل از استفاده از کردنزا لازم است بدانید که کمد های کردنزا متناسب با کاربردی که برای هر کاربر دارند، دسته بندی می شوند. در ادامه ۳ نوع کردنزا متفاوت را بررسی می کنیم تا هنگام خرید آن متناسب با نیاز خود به راحتی انتخاب کنید:

استفاده از کردنزا مدیریتی

این مدل کردنزا اغلب در ابعاد ۱۴۰*۷۰*۳۵ سانتی متر طراحی و تولید می شوند. همچنین شامل کشو و طبقات مختلفی هستند که از آنها جهت قرار دادن وسایل تزئینی، نگه داری اسناد و کتاب استفاده می شود.

انواع کردنزا اداری

استفاده از کمد کردنزا کنسولی

این مدل کردنزا از چندین کشو جادار تشکیل شده است. کشو های این مدل کردنزا به صورت لولایی یا ریلی به میز متصل می شوند. این مدل کردنزا علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به محیط می بخشد، فضای زیادی هم در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از کمد کردنزا کنسولی

استفاده از کردنزا کتابخانه ای

همانطور که از نام این مدل پیداست، این مدل مناسب نگهداری کتاب ها،پرونده ها ومدارکی می باشد که می خواهیم نمایش داده شوند. با استفاده از کردنزا کتابخانه ای می توانید از فضای اداری خود به خوبی استفاده کنید. همچنین فضایی مدرن و دلنشین را برای مراجعین خود فراهم کنید.

استفاده از کردنزا مدل ویترینی

کردنزا چه تفاوتی با سایر کمدها دارد؟

با توجه به ویژگی های کردنزا و انواع متفاوتی که دارند، مشخص است که هدف از طراحی کردنزا و سایر کمدها یکسان است. تفاوت کردنزا با سایر کمدها در نوع جای گذاری وسایل و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین نحوه طراحی آن است. همانطور که در تصاویر هم مشخص است، کردنزا ظرافت بیشتری نسبت به سایر بوفه ها و کمدهای اداری دارد. بنابراین علت تمایز کردنزا با سایر کتابخانه های مدیریتی، مدرن بودن و شیک بودن آن است.

تفاوت کردنزا با سایر کمدها

امروزه کردنزا جزء کمدهای مدرن و شیک به حساب می آید. تنوع در مدل، قیمت، گنجایش و کاربرد، موجب محبوبیت کردنزا میان مدیران جوان و خوش سلیقه شده است. با توجه به نکاتی که گفتیم، به راحتی می توانید کردنزا مورد نظر خود را بر حسب کاربردی که برای شما دارد می توانید انتخاب و تهیه کنید.

برای همین منظور به صفحه محصولات مرانتی مراجعه کنید. چرا که مرانتی با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار، متفاوت ترین کمدهای اداری را در اختیار شما قرار می دهد.