چیدمان قفسه و کمد اداری مدرن چگونه است؟

کردنزا و کمد اداری مدرن

مهم ترین نکات چیدمان قفسه و کمد اداری

چیدمان قفسه و کمد اداری این روزها برای محل کار اهمیت زیادی پیدا کرده است. زیبایی بخشیدن به دفاتر اداری که تاثیر مستقیمی بر کیفیت تعاملات میان افراد دارد، مستلزم استفاده از لوازم تزیینی در کنار مبلمان اداری مدرن می باشد. اگر به در نظر گرفتن فضایی مناسب برای این لوازم توجه نشود، قطعا بی نظمی به وجود می آید. برای پیشگیری از اینگونه بی نظمی ها، باید از قفسه ها و کمد های اداری مدرن استفاده کرد. در این مقاله مرانتی به شما نکاتی مفید و کاربردی درباره نحوه چیدمان قفسه و کمد اداری مدرن خواهیم گفت.

نکاتی در رابطه با نحوه چیدمان قفسه و کمد اداری مدرن

قبل از اینکه بخواهیم لوازم اداری و تزیینی مناسبی که درون این قفسه ها و کمدهای اداری قرار می گیرند را انتخاب کنیم، باید کاربرد کلی این قفسه ها را بدانیم. تنها در این صورت است که می توانیم بهترین استفاده را از آنها بکنیم. بعد از اینکه به شکل و فرم کاربردی این قفسه ها پی بردیم، زمان خلق ایده های جذاب و متفاوت در چیدمان قفسه و کمد اداری می رسد. در ادامه نکاتی به شما خواهیم گفت تا راحت تر ایده بگیرید.

بیشتر بخوانید: میز اداری شرکتی و نکاتی برای انتخاب بهترین میز اداری لاکچری

کاربرد کلی قفسه و کمد اداری

مهم ترین کاربردی که استفاده از قفسه و کمد اداری مدرن برای شما دارد این است که می توانید تمام لوازمی که در اولین برخورد موجب جلب توجه مراجعین می شود را درون آن قرار دهید. لوازمی مثل گلدان، کتاب، لوگو ی شرکت، لوح تقدیر و یا هر وسیله ای که به چشم مراجعه کننده زیبا می آید.

از نظر زیبایی شناختی، این موضوع نه تنها موجب اطمینان خاطر مراجعین می شود بلکه فضای کاری شما را از حالت رسمی خارج می کند. برای رسیدن به این هدف، در نحوه چیدمان قفسه و کمد اداری بهتر است از طراحان متخصص در زمینه طراحی و تولید این قبیل محصولات مشورت و کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: صندلی اداری چه ویژگی باید داشته باشد

کاربرد قفسه و کمد اداری مدرن

توجه به ابعاد اتاق در چیدمان اتاق اداری

برخی از مدیران تصور می کنند چون فضای وسیعی ندارند نمی توانند از قفسه و کمد اداری استفاده کنند. این تصور کاملا اشتباه است. در چیدمان قفسه و کمد اداری با چند ایده خلاقانه به راحتی می توان ضمن استفاده درست از فضا، زیبایی خیره کننده ای به فضا بخشید. اگر محدودیت فضا دارید، از قفسه های دیواری و یا قفسه هایی که در داخل میز کار تعبیه شدند استفاده کنید. فقط باید توجه کنید که دسترسی به لوازم ضروری درون قفسه ها راحت باشد.

بیشتر بخوانید: روش هایی برای بهبود فضای دفتر اداری

نقش ابعاد اتاق در چیدمان قفسه و کمد اداری

ترفندی جذاب که می توانید در چیدمان قفسه و کمد اداری خود به کار ببرید

یکی از ترفند هایی که فضای شما را متفاوت از سایر ادارات می کند، استفاده از کاغذ دیواری شیک پشت کمد اداری می باشد. تنها بر انتخاب قفسه و کمد اداری تمرکز نکنید. طراحی پشت دیوار کمد نیز به همان اندازه در جلب توجه مراجعین تاثیر دارد. فقط دقت کنید که رنگ کاغذ دیواری انتخابی با رنگ قفسه ها و کمد اداری متناسب باشد.

استفاده از کاغذ دیواری پشت قفسه و کمد اداری

خلاقیت در چیدمان قفسه و کمد اداری

از هرگونه یکنواختی در چیدمان قفسه و کمد اداری شدیدا پرهیز کنید. در طول روز گاهی اوقات فضای کاری برای کارمندان و حتی مدیران خسته کننده می شود. بنابراین اگر به نحوه چیدمان مبلمان اداری مدرن و اصول طراحی توجه نشود، بعد از مدتی راندمان کار به شدت کاهش می یابد.

برای چیدمان قفسه اداری خود، از لوازمی که بافتی متفاوت اما هماهنگ دارند، استفاده کنید. متفاوت بودن آن از یکنواختی محیط پیشگیری می کند. هماهنگ بودن آن با رنگ و دکوراسیون کلی اتاق نیز جلوه بسیار زیبایی به محیط می بخشد.

پیشگیری از یکنواختی در چیدمان قفسه و کمد اداری

۵ نکته کاربردی و خلاقانه در چیدمان قفسه و کمد اداری مدرن

  • لوازمی که در قفسه و کمد اداری قرار دادید را در فصول مختلف تغییر دهید و تنوع ایجاد کنید.
  • در چیدمان قفسه اداری خود از گیاه استفاده کنید. چرا که رنگ سبز گیاه، رنگ و رو تازه ای به محیط می بخشد و موجب طراوت و شادابی می شود.
  • اگر قصد دارید از زونکن در چیدمان قفسه و کمد اداری خود استفاده کنید، بهتر است در حین خرید ، توجه کنید که از قفسه هاو کمدهایی با ابعاد  زونکن استفاده کنید.
  • توجه کنید که اشیایی که به عنوان دکوری از آنها استفاده می کنید، ارتفاع یکسانی نداشته باشند. چرا که ارتفاع های متفاوت موجب افزایش گردش بصری و جلوگیری از یکنواختی محیط می شود.
  • سعی کنید بیشتر ار رنگ های خنثی استفاده کنید. چرا که استفاده بیش از حد از رنگ های متفاوت در قفسه اداری، ظاهری ناهمگون و ناسازگار ایجاد می کند.
نکات مهم در چیدمان قفسه و کمد اداری

از لوازم دکوری و تزیینی در چیدمان قفسه و کمد اداری، بیش از اندازه استفاده نکنید

زیاده روی در هیچ چیزی خوب نیست و نتیجه عکس دارد. بنابراین بهتر است از تعداد وسایل کم، اما جذاب و مدرن استفاده کنید تا حس خوبی به مراجعین منتقل کند. فقط زمانی چیدمان قفسه و کمد اداری شما زیبا و متفاوت خواهد بود که لوازم آن براساس اصول و مسائل زیبایی شناختی چیده شده باشد. در غیر این صورت از نگاه مراجعین، تنها فضایی آشفته و ناهماهنگ ایجاد شده است. به خاطر داشته باشید که زیبایی در سادگی می باشد. بنابراین سعی کنید از لوازم ساده، مدرن و شیک استفاده کنید.

حفظ سادگی و مدرنیته در چیدمان قفسه و کمد اداری

حالا که با اهمیت چیدمان قفسه و کمد اداری آشنا شدید، باید خلاق باشید و از لوازم جذاب و مناسب در قفسه های خود استفاده کنید. اگر ایده ای ندارید، به صفحه محصولات اداری مرانتی مراجعه کنید. از مشاهده محصولات و نمونه کارهای مرانتی می توانید ایده های خلاقانه و متنوعی برای چیدمان قفسه و کمد اداری خود بگیرید.

محصولات

راه ما

زبــان