3 مدل میز منشی مدرن | همراه با تصاویر و ویژگی ها

معرفی 3 مدل میز منشی زیبا و مدرن

معرفی مدل های میز منشی مدرن

عملکرد یک شرکت وابسته به عملکرد کارمندان آن می باشد. منشی یک شرکت نقش مهمی در زمینه ارتباط با مشتریان دارد بنابراین انتخاب یک میز منشی مدرن و مناسب، باعث می شود منشی کار خود را با انرژی بیشتر و روحیه بالاتری انجام دهد.

میزمنشی اولین آیتمی است که پس از ورود به یک شرکت دیده خواهد شد بنابراین میز پذیرش و شیک در یک شرکت، منجر به عملکرد بهتر منشی و درنهایت جذب مشتری و افزایش شان و منزلت شرکت می شود. پس یکی از مهم ترین بخش های مبلمان اداری محسوب می شود که باید در خرید آن بسیار دقت شود. 

در ادامه مبلمان اداری مرانتی ۳ مدل میز منشی مدرن به شما معرفی خواهیم کرد تا بعد از خواندن این مقاله راحت تر میزی درخور شرکت خود انتخاب و خریداری کنید.

۳ مدل میز منشی یا میز پذیرش

ابعاد میز رسپشن اداری باید به گونه ای باشد که منشی در طول روزعلاوه براحساس راحتی، فضایی کافی ومناسب جهت فعالیت های روزانه خود را داشته باشد.  ابعاد استانداردی که برای این میز درنظر گرفته شده است طول ۱۸۰، عرض ۱۴۰ و ارتفاع ۷۵ سانتی متر است. البته این اندازه ها متناسب با محیط کاری کارفرما و سلیقه او می تواند متغییر باشد. در عکس میز منشی مشاهده می کنید که جزئیات چه تاثیر بسزایی در فضاسازی دارند.

ابعاد استاندارد میز منشی مدرن

میز منشی ساده و شیک

مدل اولی که میخواهیم به شما معرفی کنیم، کانتری است با طراحی ساده و شیک که ارتفاع آن استاندارد و عرض پیشخوان آن ۲۵ سانتی متر است و این موضوع موجب حفظ حریم شخصی منشی می شود و میز کار اصلی آن به گونه ای است که منشی می تواند به راحتی پرونده تمام مراجعین و حتی لوازم شخصی خود را روی آن قرار دهد.

طراحی میز منشی مدرن و شیک

این مدل میز اداری با اینکه مدلی ساده است اما ظرافت و دقتی که در طراحی هر قسمت آن به کار رفته آن را به مدلی مدرن و خاص  تبدیل کرده است. البته ناگفته نماند که استفاده از بهترین متریال های موجود در بازار هم زیبایی دوچندانی به این محصول بخشیده است. در طراحی این مدل، از لمینت طرح دار بافت چوب و برای لبه های میز از  پی وی سی به ضخامت ۱۶ میلی متر استفاده شده است.

ظرافت در طراحی میز منشی مدرن

میز منشی مدرن و خاص

مدل میز منشی بعدی که به شما معرفی می کنیم  نیز، کانتری با طراحی جذاب و خاص می باشد. درست مثل میز جلسات مزیتی که این مدل میز نسبت به کانتر قبلی دارد طراحی خاص نمای آن میباشد که امکان نورپردازی مخفی و همچنین لوگو گذاری را در آن میسر می سازد. در انواع مدل میز منشی باید توجه خود را به جزئیت بالا ببریم.

قابلیت لوگوگذاری روی میز منشی مدرن

این مدل نیز همانند ۲ مدل قبلی مناسب در هرابعاد فضای کاری می باشد. چراکه کلیه کانترهای این مجموعه با درنظر گرفتن استاندارد های مختلف فضایی، دارای ابعادی با ۳ تیپ کوچک، متوسط و بزرگ سایز می باشد.

ابعاد متنوع میز منشی مدرن

میز منشی مدرن و زیبا

به عنوان مدل سوم میز پذیرش مدرن هم مدلی ساده و در عین حال مدرن است. این مدل هم همانند ۲ مدل قبلی میزکار منشی با پیشخوان، از فضای مراجعه کننده جدا شده است تا به راحتی لوازم شخصی کارکنان، وسایل مورد نیاز جهت رسیدگی به امور مراجعه کنندگان و یا حتی لوازم تزئینی به منظور بالابردن روحیه و ایجاد فضایی دلپذیر، بر روی آن قرار بگیرد.

زیبایی ظاهری میز منشی مدرن

تمامی مدل هایی که به شما معرفی کردیم این امکان را به منشی می دهند تا کاملا به فضای اطراف و محل قرار گیری اسناد و مدارک مهم اشراف داشته باشند. چرا که همانطور که می دانید مراجعین شما نباید به فایل پرونده ها و اسناد دسترسی داشته باشند. در رابطه با ابعاد هم، ابعاد در هر ۳ کانتر یکسان است و پیشخوان ها همه ۲۵ سانتی متر هستند.

تسلط بر فضای اطراف با میز منشی مدرن

استفاده از کردنزا کنار میز منشی مدرن

علاوه بر میز منشی مدرن می توانید برای ایجاد فضایی شیک و مدرن، از کردنزا که درواقع کتابخانه هایی اداری هستند استفاده کنید. کردنزا یا فایل های درب دار، ارتفاع کوتاهی دارند و بسیار کاربردی هستند. استفاده از کردنزا در کنار میز منشی، زیبایی خیره کننده ای به محیط شما می بخشد.

در طراحی این فایل ها از دستگیره های فولادی که با استیل خش دار آبکاری شدند، استفاده شده است. مهم ترین قابلیت این فایل ها سیستم ریل کشوهای آن است. ریل کشوهای فایل به گونه ای طراحی شده است به صورت خودکار و آرام بسته می شوند و تحمل وزن بالایی دارند.

از قابلیت های دیگر این فایل ها می توان به نظم بخشیدن به اسناد و مدارک مهم شرکت و همچنین استفاده بهینه از فضا اشاره کرد.

استفاده از کردنزا کنار میز منشی مدرن

مرانتی یکی از فعالان عرصه طراحی، تولید و عرضه محصولات مبلمان اداری میز مدیریت و سایر میزهای اداری می باشد که هدف آن تولید محصولاتی با کیفیت و خاص، مطابق سلیقه شما عزیزان است. با اعتماد به مرانتی، فضای اداری خود را به فضایی تبدیل کنید که نه تنها در آن کارمندانتان روز خود را با عشق شروع کنند بلکه در پایان روز هم، مشتریان شما با رضایت کامل از شما یاد کنند.

انتخاب میز پذیرش مدرن آسان نیست و باید با دقت و حساسیت خاص خود مورد نظارت قرار گیرد. لذا وقت و دقت کافی را برای انتخاب درست گذاشته و دامنه ی اطلاعات خود را در رابطه با میز پذیرش مدرن گسترده کنید.

در این مقاله با معرفی ۳ مدل میز منشی مدرن، تمام سعی ما بر این بود که انتخاب و تصمیم گیری را برای شما راحت تر کنیم. حال می توانید به بخش محصولات مرانتی و انواع میزهای منشی آن مراجعه کنید و پس از مقایسه و بررسی جزئیات محصولات، با خیال راحت خرید کنید.