کاربرد و ویژگی های میز منشی آرایشگاه

یکی از ویژگی هایی که میز منشی آرایشگاهی ام دی اف، تنوع روکش است

امروزه با گسترش کسب و کارهای مختلف، استفاده از میز منشی یا میز پذیرش رایج شده است. در این بین سالن های آرایشی، کلینیک های درمانی و محیط های اداری بیشترین استفاده را از میز منشی دارند. انتخاب میز منشی آرایشگاه نیز به اندازه محیط های اداری دشوار و چالش برانگیز است. بنابراین در این مقاله با مرانتی همراه باشید و با انواع میز منشی آرایشگاهی آشنا شوید تا خرید راحت و مطمئن تری را تجربه کنید.

اگر کمی دقت کنید، متوجه خواهید شد که میز منشی اولین قسمتی است که مشتری به آن مراجعه می کند و به نوعی راه ارتباطی مشتری با مجموعه شما می باشد. به همین دلیل است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه شرکت میز و مبلمان اداری مرانتی همراه باشید تا شما را با انواع میز پذیرش آرایشگاهی آشنا کنیم.

سعی کنید برای میز آرایشگاهی از رنگ های روشن استفاده کنید

انواع میز منشی آرایشگاه

میز منشی مدرن مخصوص سالن های آرایشی نیز همچون سایر مبلمان اداری، انواع متفاوتی دارند و انتخاب آن بستگی به سلیقه و دکوراسیون داخلی سالن شما دارد. همانطور که می دانید منشی در طول روز به صورت تلفنی و حضوری با مشتریان در ارتباط است بنابراین طراحی میز پذیرش آرایشگاه باید به گونه ای باشد که نه تنها او احساس خستگی نکند، بلکه با انرژی مضاعفی مشتریان را راهنمایی کند.

رنگ میز پذیرش آرایشگاهی

طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی، یکی از چالش برانگیزترین طراحی های میز و مبلمان اداری است. خانم ها به آرایشگاه می روند تا زیباتر شوند و با حس و حالی متفاوت بازگردند. بنابراین طراحی سالن زیبایی باید همچون اسم آن، زیبا و خاص باشد تا نظر مشتریان را به خود جلب و انرژی خوب و مثبتی به آنها منتقل کند.

اگر قصد خرید میز منشی سالن زیبایی را دارید، رنگ و طراحی میز پذیرش یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. قبل از هر چیز رنگ سایر میزها و وسایل را درنظر بگیرید تا رنگ میز را متناسب با آنها انتخاب کنید. اینکار باعث می شود فضای سالن زیبایی شما زیباتر و شکیل تر به نظر برسد.

بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضایی شاد و صمیمانه داشته باشید. البته توصیه ما اینست که پیش از انتخاب رنگ، به روانشناسی رنگ ها تا حدی آگاهی داشته باشید تا بدانید کدام رنگ، فضای کاری شما را منحصر به فرد تر و خاص تر می کند.

استفاده از میز منشی یا میز پذیرش آرایشگاه رایج شده است

جنس میز منشی آرایشگاه

درست مثل میز مدیریت که در هر فضای کسب و کاری اهمیت دارد، میز منشی سالن زیبایی هم باید بهترین مواد ساخته شود. به طور کلی بهترین و پرمتقاضی ترین جنس میزهای منشی، MDF است. چرا که این متریال، کیفیت و دوام زیادی به میز شما می بخشد. بهتر است بدانید که ام دی اف در واقع ترکیبی از تکه‌های ریز چوب نرم و چوب سخت است که با قرار گرفتن در معرض گرما ساخته شده است.

یکی از ویژگی هایی که میز منشی ام دی اف، تنوع روکش است. پس می توانید مطابق سلیقه و فضای کاری خود انتخاب کنید. همچنین همانطور که گفتیم، میز منشی ام دی اف دوام بسیار زیادی دارد و تا سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه از زیبایی ظاهری آن کم شود و یا آسیب جدی ببیند.

لترون و ملامینه، متریال های دیگری هستند که در ساخت میز پذیرش آرایشگاه می توان از آنها استفاده کرد. این نوع متریال‌ها نیز دارای روکش هستند. اما کیفیت و  قیمت آنها نیز پایین تر از ام دی اف است. توصیه ما به شما این است که هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید. شما یک بار هزینه می کنید و مبلمان سالن آرایشگاهی خود را تهیه می کنید. پس باید خیالتان راحت باشد که تا سالیان سال نیازی به تعویض آنها ندارید.

مهم ترین ویژگی میز پذیرش آرایشگاهی

امکان نورپردازی و نصب لوگو یکی از مهم ترین ویژگی های میز پذیرش آرایشگاه است. نصب لوگو روی میز پذیرش به شما این امکان را می دهد تا ببیشتر روی برندینگ سالن زیبایی خود کار کنید. این موضوع نظر مخاطبان شما را بیشتر جلب می کند. نورپردازی و نصب لوگو دو ویژگی بسیار مهم هستند که به مشتریان شما نشان می دهد تا چه حد به جزئیات دکوراسیون آرایشگاه خود توجه می کنید.

یکی از ویژگی هایی که میز منشی آرایشگاهی ام دی اف، تنوع روکش است

فضای پشت میز پذیرش در سالن های زیبایی

یک موضوعی که شاید کمتر کسی به آن توجه کند، فضای پشت میز پذیرش و میز رسپشن اداری است. فضای پشت میز، تاثیر بسیار زیادی بر جلوه میز پذیرش دارد. برای اینکه قسمت پذیرش، زیباترین قسمت آرایشگاه باشد تا در لحظه ورود، مشتریان با حس و حال متفاوتی مواجه شوند، بهتر است از طراحان و افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

قیمت میز پذیرش آرایشگاه

بدون شک هنگام خرید میز پیشخوان مدرن آرایشگاه برای قسمت پذیرش با دنیایی گسترده و وسیع از انواع میزها با رنگ ها و طرح های متنوع روبرو هستند. همچنین با قیمت های متفاوت مواجه خواهید شد که شما را دچار سردرگمی می کنند. در چنین شرایطی بهتر است قبل از هر چیز، بودجه ای را مشخص و متناسب با آن میزی با بالاترین کیفیت را انتخاب کنید.

 برای اینکه راحت تر تصمیم بگیرید، می توانید انتخاب مدل و رنگ را به کارشناسان طراحی دکوراتیو بسپارید تا مناسب ترین گزینه را برای سالن زیبایی شما انتخاب کنند.

میز منشی آرایشگاهی باکیفیت، با توجه به متریالی که در ساخت آن به کار رفته است، مطمئن ارزان نخواهد بود. اما همانطور که گفتیم شما تنها یک بار هزینه می کنید. بنابراین بهترین میزی با ظاهری شیک و جنسی خوب رل انتخاب و تهیه نمایید.

مهم ترین ویژگی میز پذیرش آرایشگاهی

سخن پایانی

در این مقاله برای شما از اهمیت میز منشی در سالن های زیبایی گفتیم. حال وقت این است که یک فروشگاه مطمئن و معتبر پیدا و مدل های مختلفی از میز پذیرش را مشاهده کنید. در نهایت متناسب با بودجه ای که در نظر دارید، بهترین میز پذیرش را برای آرایشگاه خود تهیه کنید.