هر آنچه درمورد پارتیشن فریم لس لازم است بدانید!

پارتیشن فریم لس چیست و چه کاربردی دارد؟

نکات مهم پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن ها یکی از مهم ترین آیتم های محصولات اداری هستند. چرا که با استفاده از آنها می توان فضای اداری را تفکیک کرد. پارتیشن فریم لس (بدون فریم نگهدارنده مابین شیشه ها)، در دسته پارتیشن شیشه ای با تکنولوژی روز قرار دارد و معمولا در محیط های لوکس و مدرن از آنها استفاده می شود. در این مقاله مبلمان اداری مرانتی قصد داریم همه چیز را درباره این نوع پارتیشن با شما در میان بگذاریم.

پارتیشن اداری فریم لس

تفاوتی که پارتیشن های فریم لس با سایر پارتیشن های شیشه ای دارند، در باریکی ضخامت فریم آن است. بنابراین در واقع فریم دارد اما فریم آن بسیار باریک می باشد. پروفیل این نوع پارتیشن نیز همانند مابقی مدل های پارتیشن از آلومینیوم است تا بتواند شیشه سکوریت را نگه دارد. همانطور که گفتیم پارتیشن فریم لس در دسته پارتیشن های خاص قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال ایجاد فضایی مدرن و شیک هستید، از انتخاب این نوع پارتیشن، پشیمان نخواهید شد.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای اصطلاحا بدون فریم

  • جابه جای یا نصب پارتیشن اداری چالش های خاص خودش را دارد. از ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم لس این است که هنگام نصب جای کمتری بر روی زمین اشغال می کنند.
  • این نوع پارتیشن سطح دید بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • مقرون به صرفه
  • در عین زیبایی فوق‌العاده ای که به فضای ما می دهد ، حداکثر انعطاف پذیری را در فضا نیز تقسیم می کند.
  • در رنگ های متنوعی می توانند تولید شوند
  • به دلیل سطح دید وسیعی که با پارتیشن شیشه ای در اختیار کاربر قرار می دهند معمولا در همه ی قسمت های  تقسیم بندی فضا قابل استفاده می باشد.
ویژگی های پارتیشن فریم لس

در پارتیشن های اداری فریم لس از چه شیشه هایی استفاده می شود؟

شیشه هایی که در طراحی این نوع پارتیشن ها استفاده می شود، تنوع زیادی دارد که در ادامه دو نمونه از محبوب ترین و متداول ترین آنها را بررسی می کنیم:

  • شیشه شفاف
  • شیشه مات

استفاده از شیشه شفاف در پارتیشن فریم لس

اگر به دنبال با کیفیت ترین نوع شیشه برای پارتیشن خود هستید شیشه سوپر کلیر یا شفاف، انتخابی مناسب می باشد. شفافیت این شیشه ها باعث می شود نور به خوبی عبور کند و جلوه زیبایی به محیط شما ببخشد. مواد اولیه شیشه های شفاف، کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل بهترین گزینه برای پارتیشن های فریم لس این شیشه ها هستند.

استفاده از تکنولوژی ساتینا در پارتیشن فریم لس

افرادی که از پارتیشن های فریم لس در اتاق جلسات خود استفاده می کنند ترجیح می دهند که سطح دید فضای داخل اتاق محدودتر باشد. بنابراین قطعا شیشه شفاف برای آنها انتخاب مناسبی نیست. این دسته از افراد می توانند از شیشه ساتینا در طراحی پارتیشن های خود استفاده کنند. بدین ترتیب نه تنها فضای مورد نظر خود را از سایر بخش ها جدا کردند بلکه محیطی محرمانه نیز برای جلسات خود فراهم کردند.

استفاده از استیکر مات برای پارتیشن فریم لس

قیمت پارتیشن اداری فریم لس

قیمت این نوع پارتیشن بستگی به عوامل زیادی دارد. عواملی مانند:

  • یراق آلاتی که در طراحی آنها استفاده می شوند.
  • جنس و مارک قفل و لولاهایی که روی درب نصب می شود.
  • طرح های ساتین و یا سند بلاستی که روی شیشه های پارتیشن اجرا می شوند.
قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

همانطور که گفتیم پارتیشن شیشه ای فریم لس، یکی از ابزارهای طراحی دکوراسیون داخلی است و هدف اصلی آن تفکیک فضا می باشد. از نظر کیفیت و تنوع طرح، تفاوتی با پارتیشن فریم دار ندارد بنابراین انتخاب آن بستگی به سلیقه و دکوراسیون فضای کلی شما دارد. برای اینکه زیباترین و با کیفیت ترین پارتیشن شیشه ای فریم دار را تهیه کنید به بخش محصولات مرانتی مراجعه کنید.