برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن در دنیا

برترین محصولات پارتیشن در دنیا

برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن اداری در دنیا

اگر قصد دارید برای اداره خود پارتیشنی لوکس، مدرن و شیک تهیه کنید، در این مقاله ابتدا شما را با انواع پارتیشن های اداری و کاربرد هر کدام آشنا می کنیم. سپس برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

امروزه بهترین راه برای جداسازی فضاهای اداری ضمن حفظ زیبایی محیط، استفاده از پارتیشن های اداری می باشد. پارتیشن های اداری انواع متنوعی دارند. بنابراین هر کدام کاربرد متفاوتی نیز دارند. در ادامه شرکت مبلمان اداری مرانتی انواع پارتیشن های اداری و کاربرد هر کدام را به طور خلاصه و مختصر بررسی خواهیم کرد:

پارتیشن ام دی اف

این مدل پارتیشن، متداول ترین نوع آن است. برای افرادی که تمایل دارند فضایی زیبا و لوکس و در عین حال خصوصی برای جلسات خود ایجاد کنند، گزینه ای بسیار مناسب است.

  • وزن کمتر این مدل پارتیشن، نسبت به سایر مدل ها
  • ظاهری زیبا و قابلیت تغییر ساختار پس از تولید و یا پس از نصب
  • روکش های متنوع و زیبا
  • قیمت مناسب
  • نصب راحت
برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن ام دی اف

پارتیشن شیشه ای

یکی از برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن، پارتیشن شیشه ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. چرا که علاوه بر حفظ امنیت و حریم خصوصی، نور و زیبایی محیط کار را دو چندان می کند.

  • قابلیت استفاده از شیشه های تک جداره و دو جداره
  • طراحی انعطاف‌پذیر
  • نصب ساده و آسان
برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن شیشه ای

سازه پارتیشن ها:

پارتیشن هایی از جنس آلومینیوم از سبک‌ترین و در عین حال مقاوم ترین انواع پارتیشن هستند. همچنین برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد گزینه بسیار مناسبی هستند.

  • قابلیت استفاده از پرده کرکره جهت حفظ حریم خصوصی
  • قابلیت تعویض قطعات پارتیشن به آسانی
  • ایستایی در عین ظرافت در اجرا
  • نصب آسان و راحت
قابلیت های برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن

پارتیشن تک جداره

مزیتی که پارتیشن تک جداره نسبت به سایر پارتیشن ها دارد در ساختار آن است. استفاده از یک جداره شیشه علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها ،همان فواید پارتیشن را در تقسیم بندی فضا و در صورت لزوم محرمیت فضا را نیز ایجاد می کند. نصب و راه‌اندازی سریع و امکان چاپ لوگو نیز از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن تک جداره می باشد.

برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن تک جداره

پارتیشن دو جداره

یکی از دلایل محبوبیت پارتیشن های دو جداره قابلیت کاهش صدا است. ساختار پارتیشن های دو جداره به گونه ای است که علاوه بر جلوگیری و کاهش صدا،  عایق حرارتی نیز می باشد. بنابراین با استفاده از این نوع پارتیشن هم حریم خصوصی شما حفظ می شود وهم از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.

  • این نوع پارتیشن ایستایی و مقاوت بالایی دارند
برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن دو جداره

پارتیشن بدون قاب یا فریم‌لس

استفاده از پارتیشن فریم لس هم دید کافی به کاربران می دهد و هم مشکل صداهای مزاحم و کاهش تمرکز را برطرف می کند. پارتیشن فریم لس از مدرن ترین انواع پارتیشن های اداری می باشد که محبوبیت زیادی میان مدیران و کارفرمایان شرکت های بزرگ دارد.

  • امکان نظارت بیشتر بر عملکرد کارکنان
  • کمترین میزان اشغال فضا
  • قابلیت نصب و اجرا در هر شرایطی
  • زیبایی خاص و منحصر به فرد
  • قیمت مقرون به صرفه
برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن فریم لس

برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن در دنیا

قبل از خرید مبلمان اداری خود که قسمت مهمی از آن خرید پارتیشن اداری می باشد، شاید بهتر باشد با برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن در دنیا آشنا شوید.

The Urban office  و Fusion partition

هر دو برند  The Urban officeو Fusion partition، از لوکس ترین و موفق ترین برند های محصولات اداری واقع در انگلستان هستند. تمرکز این دو برند بیشتر بر طراحی مبلمان اداری هست که برای فضاهای اداری کوچک و محدود مناسب هستند. اما در زمینه تولید محصولات پارتیشن، دیوارهای جدا کننده و پنل های عایق صوتی نیز بسیار موفق هستند.

برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن در انگلستان

شرکت Knoll

یکی از برترین و لوکس ترین برندهای محصولات پارتیشن، برند knoll واقع در نیویورک است. این برند تولید کننده انواع محصولات اداری شامل میز و صندلی، فایل، پارتیشن اداری و سایر لوازم جانبی فضای کار می باشد. محبوبیت این برند به دلیل طراحی صندلی های اداری خاص، معروف به واسیلی است اما در زمینه محصولات پارتیشن نیز به موفقیت های زیادی دست یافتند.

برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن در نیویورک

کمپانی Steelcase

از دیگر کمپانی های موفق در زمینه تولید محصولات پارتیشن لوکس، کمپانی Steelcase است.  این کمپانی بیش از ۱۱ هزار پرسنل در ۸۰ شعبه دارد و به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مبلمان اداری در آمریکا شناخته شده است.

برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن در آمریکا

برند Archello

از دیگر برندهایی که در زمینه برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن فعالیت دارند می توان به برند Archello اشاره کرد. تیم حرفه ای و خلاق Archello  نه تنها در زمینه طراحی محصولات پارتیشن و سایر مبلمان اداری فعالیت دارند، بلکه می توانند کل ساختمان اداری شما را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنند.

معرفی برترین و لوکس ترین برندهای محصولات پارتیشن در دنیا

برند مرانتی

یکی از شرکت های پیشرو در تولید محصولات اداری و بهینه‌سازی محیط اداری، شرکت مرانتی است. هدف این برند، تولید محصولی باکیفیت، همراه با ظاهری مدرن و زیبا می باشد. مرانتی یکی از برترین و لوکس ترین برندهای واقع در ایران است که انواع مختلف پارتیشن را در مدل ها و طرح های متنوع و زیبا طراحی و تولید کرده است.

برترین و لوکس ترین محصولات پارتیشن در ایران

همانطور که گفتیم برند های زیادی در سرتا سر دنیا مشغول فعالیت در زمینه تولید محصولات پارتیشن اداری هستند. با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد و برندهای معتبری که معرفی شد خیلی راحت می توانید محصولات اداری مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که تنها برند های معتبر، محصولی با کیفیت و مرغوب همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین با کمی دقت و توجه، می توانید سالیان طولانی از مبلمان اداری خود استفاده کنید و لذت ببرید.