همه چیز درباره میز کنفرانس مدرن و ویژگی های آن

نکاتی مهم درباره میز کنفرانس مدرن

میز کنفرانس مدرن و ویژگی های آن

همانطور که می دانید، امروزه یکی از اولین و مهم ترین آیتم هایی که در سبد خرید هر مدیر و کارفرمایی مشاهده می شود، میز کنفرانس است. میزهای کنفرانس در سبک ها، مدل ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود می باشد و همین موضوع انتخاب را تا حدی دشوار می کند.در این مقاله شما را با یکی از پرطرفدارترین سبک های میز کنفرانس یعنی میز کنفرانس مدرن و ویژگی های آن آشنا می کنیم.

به طور کلی دو سبک کلاسیک و مدرن، از پرطرفدارترین و محبوب ترین سبک های میز جلسات هستند. در ادامه به بررسی ویژگی های میز کنفرانس مدرن می پردازیم تا راحت تر بتوانید به این سوال که ” آیا میز کنفرانس به سبک مدرن، مناسب فضای اداری شما هست یا نه؟”  پاسخ دهید.

همه چیز درباره میز کنفرانس مدرن و ویژگی های آن

میز کنفرانس کلاسیک

میز کنفرانس کلاسیک هم مثل میز گروهی در دسته مبلمان اداری سلطنتی قرار دارد و اگر فضای اداری بزرگی دارید، این سبک میز کنفرانس، زیبایی محیط شما را دو چندان می کند. چرا که در طراحی این میزها از چوب های متنوع با نقش و نگارهای زیبا استفاده شده است.

میز کنفرانس مدرن در مقایسه با کلاسیک

میز جلسات مدرن نسبت به سایر میزها، ظاهری ساده تر و شکیل تر دارد و در عین حال ظرافت و زیبایی بی نظیری به فضای اداری می بخشد. طراحی ساده و به دور از پیچیدگی میز کنفرانس مدرن، موجب محبوبیت آن میان بسیاری از مدیران شده است. در ساخت این میزها از بهترین و با کیفیت ترین متریال نظیر ام دی اف، شیشه و آلومینیوم استفاده می شود. بنابراین اگر کیفیت و زیبایی ظاهری میز کنفرانس برای شما اهمیت زیادی دارد، بدون شک طراحی بی نظیر میز کنفرانس مدرن نظر شما را به خود جلب می کند.

ویژگی های میز کنفرانس مدرن

  • در ساخت  آن درست مثل از میز مدیریت متریال به روز و شیک استفاده شده است و طراحی آن به گونه ای می باشد که در نگاه اول نظر هر مراجعه کننده ای را به خود جلب می کند.
  • قیمت میزهای جلسات مدرن، با توجه با کیفیت و طول عمر بالایی که دارند کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  •   میز کنفرانس مدرن به نسبت میزهای کلاسیک، سبک می باشد و نصب و جابجایی آن راحت تر است.
  •   استحکام، دوام و طول عمر بالایی دارد.
ویژگی های میز کنفرانس مدرن

رنگ میز کنفرانس

رنگ میز کنفرانسی که انتخاب می کنید، موضوع بسیار مهمی است. چرا که هنگام انتخاب رنگ مناسب، باید به رنگ و دکوراسیون فضای اداری، نور سالن و یا حتی محل قرار گیری میز کنفرانس توجه کنید. برخی از مدیران رنگ های تیره نظیر قهوه ای تیره و یا مشکی را متناسب با شرایط کاری که دارند ترجیح می دهند تا از این طریق قدرت خود و برندشان را به نمایش بگذارند.

اما اکثر مدیران جوان و خوش ذوق که طرفدار سبک مدرن و دکوراسیون مدرنیته هستند، رنگ های روشن مثل کرم و یا قهوه ای روشن را انتخاب می کنند تا از این طریق راندمان و بازده جلسات بالاتر بروند. رنگ های روشن ذهن افراد حاضر در جلسه را بازتر می کند و بهتر می توانند ایده پردازی کنند و نظرات خود را بیان کنند.

امکانات میز کنفرانس مدرن

میزهای کنفرانس سبک مدرن، امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می دهند. به طور مثال، امکان عبور دادن سیم های اضافی که باعث بی نظمی میز کنفرانس می شوند، از میان شیار مخصوصی که روی میز کنفرانس مدرن تعبیه شده است و یا باکس مخصوص انتقال کابل های برق و شبکه و همچنین امکان نصب سوکت پنل، جهت استفاده ازپورت های USB , VGA ,Audio,  LAN  Powerو شارژ لپ تاب درحین جلسه داده شده است.

تمامی این امکانات، میز کنفرانس مدرن را نسبت به سایر میزها متمایز می کند و به همین دلیل، مدیرانی که به ظاهر و زیبایی دکوراسیون اتاق کنفرانس خود اهمیت می دهند، این سبک میز جلسات را انتخاب می کنند.

امکانات میز کنفرانس مدرن

اندازه و ابعاد میز جلسات مدرن

میز کنفرانس مدرن نیز همچون سایر میزهای کنفرانس، در ابعاد و اندازه ها و اشکال متنوعی تولید می شود. بنابراین در زمان خرید میز کنفرانس،  به استاندارد بودن اندازه های آن توجه کنید. چرا که به طور مثال، اگر ارتفاع میز کنفرانس بیش از حد کوتاه و یا بلند باشد، بدون شک کاربران هنگام حرکت دادن صندلی های کنفرانس به مشکل برمی خورند.

از همه مهم تر اگر طول میز کنفرانس مدرن شما استاندارد و مناسب فضای اداری شما نباشد، نه تنها از زیبایی ظاهری فضای شما می کاهد بلکه ممکن است صندلی ها به یکدیگر برخورد کنند و در راحتی و آسایش شرکت کنندگان، اختلال ایجاد کنند.

اندازه و ابعاد میز کنفرانس مدرن

قیمت میز جلسات مدرن

قیمت میز جلسات مدرن نیز همچون سایر محصولات اداری به کیفیت متریال استفاده شده در آن بستگی دارد. قطعا هر چقدر میز کنفرانسی که انتخاب می کنید استحکام، دوام و طول عمر بالاتری داشته باشد، هزینه بیشتری هم باید بپردازید. اما در نظر داشته باشید که میز کنفرانس با کیفیت، تا سالیان سال برای شما باقی می ماند و نیاز نیست آن را تعویض کنید. به طور کلی قیمت میز کنفرانس مدرن به موارد زیر بستگی دارد:

  • کیفیت یراق آلات به کار رفته در آن
  •   جنس چوب و یا ام دی افی که در طراحی آن استفاده شده است
  •   گارانتی و خدمات پس از فروشی از ارائه می شود
  • میزان لوکس و مدرن بودن طرح انتخابی شما

نکات مهم در خرید میز کنفرانس مدرن

  • ابعاد اتاق کنفرانس ، طول و عرض اتاق ، محل قرار گیری درب ورودی و … اندازه گیری شود تا متناسب با فضایی که در اختیار دارید، شکل و طرح میز جلسات خود را انتخاب کنید.
  • تعداد نفرات شرکت کننده در جلسه را مشخص کنید تا بتوانید فضای کافی جهت رفت و آمد افراد را در نظر بگیرید.
  •  صندلی کنفرانسی تهیه کنید که استاندارد، ارگونومیک و راحت باشد تا افراد هنگام نشستن روی آن احساس خستگی و ناراحتی نکنند.
  •   قبل از خرید میز کنفرانس بهتر است بودجه مدنظر خود را بررسی و مشخص کنید.
نکات مهم خرید میز کنفرانس مدرن

همانطور که در این مقاله گفتیم، میز کنفرانس مدرن به دلیل ظاهر ساده و در عین حال شکیل و زیبایی که دارد، جایگاه ویژه ای میان مدیران و کارفرمایان خوش سلیقه پیدا کرده است. برای اینکه از زیبا ترین و با کیفیت ترین مبلمان اداری مدرن و همچنین میزهای کنفرانس مدرن دیدن کنید و با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید، بهتر است به صفحه محصولات مرانتی مراجعه کنید.