دو راهی انتخاب پارتیشن دو جداره یا تک جداره

پارتیشن تکجداره

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که قصد تفکیک و جداسازی فضای اداری خود را دارند، انتخاب پارتیشن دو جداره یا تک جداره از بین انواع مبل اداری می باشد. دلیل سردرگمی این افراد این است که به اندازه کافی درباره ویژگی ها، مزایا و معایب  این پارتیشن ها آگاهی ندارند. بنابراین نمی توانند به خوبی تصمیم بگیرند. مرانتی قصد دارد در این مقاله شما را آگاه تر کند تا پارتیشن دوجداره یا تکجداره مناسبی برای فضای خود انتخاب کنید.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، استفاده از پارتیشن اداری برای افرادی که تمایل دارند فضای خود را به زیباترین شکل ممکن تفکیک کنند، گزینه ای مناسب، هوشمندانه و بسیار مقرون به صرفه می باشد. البته پارتیشن های اداری انواع مختلف و تنوع بسیار زیادی دارند که شما باید متناسب با نیاز های خود، فضایی که در اختیار دارید و دکوراسیون داخلی آن، یک نوع را انتخاب کنید. برای اینکه راحت تر بتوانید میان انبوهی از پارتیشن های اداری متنوع، پارتیشن مورد علاقه خود را پیدا کنید در ادامه شما را با ویژگی های پارتیشن دو جداره و تک جداره آشنا می کنیم.

پارتیشن

همه چیز درباره پارتیشن تک جداره!

مزایا و مهم ترین ویژگی های پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن تکجداره، یکی از انواع پارتیشن های اداری است که با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود نیاز شما را به جداسازی فضای اداری برطرف می کند. در ساخت و تولید پارتیشن تک جداره بنابر خواست شما از هر جنسی می توان استفاده کرد ولی رایج ترین آن، پارتیشن تک جداره از جنس ام دی اف، شیشه و یا ترکیبی از آن ها می باشد. پارتیشن تک جداره مدرن، ظاهری ساده و در عین حال شکیل و زیبا دارد. بنابراین نه تنها محیط اداری شما را به بخش های مختلف تقسیم می کند، بلکه زیبایی محیط شما را نیز دو چندان می کند.

در ساخت این نوع پارتیشن، از متریال و یراق آلات کمتری نسبت به پارتیشن دو جداره استفاده شده است. بنابراین نه تنها هزینه کمتری دارد و مقرون به صرفه تر است بلکه نصب راحت تری نیز دارد. البته که به هر حال بهتر است نصب پارتیشن های اداری را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا بدون هیچگونه آسیب به پارتیشن انتخابی شما، در کوتاه ترین زمان ممکن آن را نصب و اجرا کنند.

معایب پارتیشن تک جداره

از آنجایی که این مدل پارتیشن اداری، تک جداره می باشد انتخاب چندان مناسبی برای فضاهای اداری شلوغ و پر سر و صدا نمی باشد. چرا که در مقایسه با پارتیشن دو جداره، عایق صدا و حرارت نیست. همچنین اگر تمایل دارید با وجود پارتیشن اداری شیشه ای ، همواره حریم شخصی خود را حفظ کنید و درواقع از پرده کرکره استفاده کنید بهتر است بدانید که نصب پرده کرکره تنها برای پارتیشن دو جداره امکان پذیر است.

پارتیشن تک جداره

همه چیز درباره پارتیشن دوجداره!

  • همانطور که گفتیم، این نوع پارتیشن عایق صدا و حرارت بسیار خوبی می باشد. بنابراین دیگر نیاز نیست نگران آلودگی های صوتی فضای اداری خود باشید. با استفاده از این مدل پارتیشن می توانید با تمرکزی بالا، جلسات مهم خود را در اتاق کنفرانس برگزار کنید.
  • قیمت پارتیشن دو جداره نسبت به تک جداره بالاتر است. چرا که متریال و یراق آلات بیشتری در ساخت آن استفاده شده است و همچنین قابلیت های خاص خود را دارد. به طور مثال قابلیت نصب پرده کرکره و یا عبور سیم ها و کابل‌های شبکه از داخل پارتیشن دو جداره دو تا از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی های این مدل پارتیشن می باشد که شرایط را برای مدیران و کارفرمایان بهتر و راحت تر کرده است.
  • بین پنل های پارتیشن دو جداره هیچگونه اتصالی دیده نمی شود. همچنین وزن آن نسبت به پارتیشن تک جداره سنگین است. بنابراین نحوه نصب آن متفاوت تر و پیچیده تر خواهد بود. اگر دانش کافی در زمینه نصب این مدل پارتیشن را ندارید، توصیه می کنیم کار را به متخصصین این موضوع بسپارید.

پارتیشن دو جداره یا تکجداره؟ کدام یک بهتر است؟

با خواندن این مقاله به این نتیجه می رسیم که جواب این سوال کاملا به نیاز شما از جداسازی فضا و سبک دکوراسیون اداری شما بستگی دارد. هر دو این پارتیشن ها از بهترین انواع پارتیشن های اداری هستند و اگر در مکانی مناسب نصب شوند، مزایای بسیار زیادی همراه خواهند داشت.

پارتیشن دو جداره یا تک جداره

پارتیشن مورد نظر خود را از کجا بخریم؟

حال که با ویژگی ها، مزایا و تفاوت های پارتیشن تک جداره و دو جداره آشنا شده اید، وقت آن است که پارتیشنی مناسب، زیبا و مدرن برای محل کار خود انتخاب و تهیه کنید. بدین منظور، مرانتی که یکی از معتبر ترین و در عین حال موفق ترین برندهای تولید مبلمان اداری به ویژه پارتیشن های اداری می باشد، خدمات بسیار خوبی به شما عزیزان ارائه می دهد.

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان، مشاوره های درست و مناسب، نصب و اجرا پارتیشن ها در کوتاه ترین زمان ممکن و کیفیت بالای محصولات این برند، خدماتی هستند که کمتر برندی به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین به صفحه محصولات اداری مرانتی مراجعه کنید و پس از انتخاب پارتیشن دو جداره یا تکجداره خود، با خیالی راحت سفارش خود را ثبت کنید.