نیم ست اداری و تاثیر آن در مدرن کردن اتاق مدیریت

نیم ست اداری در اتاق مدیریت

تاثیر نیم ست اداری در مدرن کردن اتاق مدیریت

نیم ست اداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان علاوه بر کانتر و میز پذیرش مشتری،  فضایی را نیز جهت پذیرایی و استراحت مراجعین فراهم کرد؟ در این مقاله مرانتی شما را با نیم ست اداری ، تاثیر آن بر دکوراسیون اتاق مدیریت و مبلمان اداری و ویژگی هایش آشنا خواهیم کرد.

قطعا تا به حال نام نیم ست اداری به گوش شما رسیده است.  جالب است بدانید که نیم ست اداری، از یک مبل دو نفره و دو عدد مبل تک نفره تشکیل شده است. به همین دلیل است که نیم ست اداری، فضای کمی را اشغال می کند و اکثر کسانی که فضای کوچک و محدودی دارند از نیم ست استفاده می کنند. بر روی میز مدیریت از نیم ست اداری، اغلب در اتاق مدیریت (روبروی میز مدیریتی)، لابی و یا اتاق انتظار ارباب رجوع استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: ۷ مدل میز مدیریتی مدرن | همراه با تصاویر و ویژگی ها

نیم ست اداری اتاق مدیریت

اهمیت و ضرورت وجود نیم ست در اتاق مدیریت

استفاده از نیم ست در اتاق مدیریت و روی میز مدیریتی ، تاثیر زیادی بر دید و نگرش مراجعین می گذارد. از این جهت که با اینکار به آنها نشان می دهید که پذیرایی از آنها و احساس راحتی آنها برای شما موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

 در برخی از جلسات میان سازمانی که در اتاق مدیریت برگزار می شود، میهمانان ارزش و اعتبار برند شما را با توجه به کیفیت و جزئیات مبلمان اداری شما می سنجند.

بنابراین علاوه بر خرید میز جلسات مناسب و فراهم کردن اتاق جلسات، لازم است که فضایی را برای جلسات با تعداد افراد محدود که در اتاق مدیریت برگزار می شود نیز فراهم کنید. برای دستیابی به این هدف، بهتر است از نیم ست اداری، استفاده کنید تا هم فضایی مناسب و راحت را برای میهمانان خود فراهم کنید و هم زیبایی اتاق خود را دو چندان کنید.

بیشتر بخوانید: مهمترین نکات در طراحی اتاق مدیریت

ضرورت وجود نیم ست اداری در اتاق مدیریت

انواع نیم ست

نیم ست های اداری نیز در دسته مبلمان اداری قرار دارند بنابراین مدل های متنوع و گوناگونی دارند. در ادامه ۲ نوع نیم ست اداری را بررسی می کنیم:

مدرن

امروزه از آنجایی که اغلب مردم به این باور رسیدند که زیبایی در سادگی است، تقاضا برای نیم ست اداری مدرن بیشتر شده است. به این دلیل که این نیم ست در عین سادگی بسیار زیبا می باشد و اتاق مدیریت شما را به اتاقی مدرن، شیک و زیبا تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: مهمترین تفاوتهای میز کارمندی و مدیریتی

کلاسیک

اگر طرفدار مبلمان اداری لاکچری و لوکس هستید، نیم ست اداری کلاسیک همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این مدل نیم ست معمولا در فضاهای اداری بزرگ تر استفاده می شود. این نیم ست از چوب طبیعی ساخته شده است و طرفداران زیادی میان مدیران با تجربه و خوش سلیقه دارد.    

هنگام خرید نیم ست اداری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اولین نکته ای که هنگام خرید نیم ست اداری باید به آن توجه کنید راحتی و ارگونومیک بودن آن است. چرا که با توجه به عملکرد این نیم ست ها که اغلب برای زمان های استراحت افراد استفاده می شوند، طراحی آن باید به گونه ای باشد که فرد هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی کند.

مورد بعدی که باید به آن توجه کنید اندازه آن است. قطعا باید نیم ست اداری خود را متناسب با اندازه فضایی که در اختیار دارید تهیه کنید. بنابراین بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا شما را درخرید نیم ستی مناسب راهنمایی کنند.

انتخاب پارچه برای مبلمان نیم ست نیز یکی از چالش برانگیز ترین مراحل است. چرا که برخی از پارچه ها با اینکه ظاهر زیبا و مدرنی دارند اما به خاطر اینکه مقاومت بالایی ندارند و بعد از مدتی دچار فرسودگی می شوند. به همین دلیل است که اغلب به سراغ نیم ست های اداری از جنس چرم می روند. چرم علاوه بر ظاهر زیبا و شیک، مقاومت بالایی دارد و قابل شستشو نیز می باشد.

نکته پایانی در خرید نیم ست اداری انتخاب رنگ آن می باشد. لازم است بدانید که در مبلمان اداری اغلب از رنگ های خنثی استفاده می شود اما در نهایت این شما هستید که باید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی اتاق، رنگ نیم ست خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مهم در انتخاب میز مدیریتی

نکات مهم هنگام خرید نیم ست اداری

قیمت نیم ست اداری

قیمت نیم ست اداری نیز همچون سایر مبلمان اداری با توجه به تنوع مدل ها و جنس آنها متغییر می باشد. این نکته را به خاطر داشته باشید  که هرگز نباید کیفیت را فدای قیمت کنید. همیشه اولویت خود را کیفیت و دوام محصول قرار دهید. چرا که اگر محصولی ارزان با کیفیت پایین تهیه کنید بعد از مدت کوتاهی ناچار به تعویض آن خواهید شد.

نیم ست اداری ارزان

اگر به دنبال خرید ست اداری هستید، شاید قیمت آن برایتان اهمیت زیادی داشته باشد. یک نکته مهم برای خرید این وسایل، توجه به کیفیت و نوع طراحی است. قاعدتا چنین محصولی نمی تواند ارزان قیمت باشد. پس اگر به دنبال چیدمان فضای مدرن اتاق مدیریت هستید، نیم ست اداری ارزان و بی کیفیت خریداری نکنید.

بیشتر بخوانید: اصول طراحی فضای اداری مینیمال

قیمت نیم ست اداری

همانطور که در این مقاله گفتیم نیم ست اداری باید حداقل سه ویژگی زیر را داشته باشد:

  • طراحی آن براساس اصول ارگونومیک باشد. چرا که سلامت کاربر از هر موضوع دیگری مهم تر است.
  • طراحی زیبا و چشم نوازی داشته باشد تا بتواند در برخورد اول تاثیر زیادی بر ذهن مراجعه کننده بگذارد.
  • در ساخت آن از با کیفیت ترین و بهترین متریال موجود در بازار استفاده شده باشد.

بیشتر بخوانید: صندلی اداری مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

حالا که متوجه اهمیت و ضرورت انتخاب نیم ست اداری در اتاق مدیریت شدید بهتر است با مراجعه به صفحه محصولات مرانتی از محصولات اداری دیدن کنید. سپس پس از مشورت با کارشناسان خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.